Cevap: Mersin İ.Y 0-0 Sivasspor -ikinci devre-
yenik durumdayken forvet oyuncusunu kenara çeken hocayla, ibrahim akının bitik vaziyetine bel bağlayan hocayla kusura bakmayın işimiz mücizelere kalmış demektir. yenilgiden daha çok yaptıklarımıza kızıyorum. bu ne korkaklıktır mesut hocaaa. 2-0 olsa ne olacak.
her haftaya umutla bakıyoruz her hafta şöyle olursa toparlarız diyoruz ama hayalden öteye geçmiyor. ligden kopmuş mersin ve eskişehir bile tekrar lige dönmüşken biz onlardan da kötü duruma geldik. kimlere teşekkür etmeliyiz bunun için acaba...
__________________
başarılar sivasspor, şampiyon sivasspor...
|