Konu
:
İkinci yarı işimiz çok zor
Tekil Mesaj Gösterimi
17.01.2006, 21:24
#
44
koz58
Acemi Yiğido
Üyelik Tarihi: 31.10.2005
Yaş: 54
Mesajlar: 188
Thanks: 8
30
Mesajına
44
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Ikinci yarinin zor olacagi kesin.Öbür takimlar büyük transferler yaptilar.Biz maalesef su ana kadar yetersiz transfer yaptik.
koz58
Açık Profil bilgileri
koz58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
koz58 - Daha Fazla Mesajını bul