Alıntı:
|
ygd Nickli Üyeden Alıntı
[size=2]GEREKSİZ Bİ ANKET YANİ..BUNUN TEK TİP DÜŞÜNMEKLE NE ALAKSI VAR ONU ANLAMADIM!!!ORTADA Bİ BAŞARI VARSA BAZI PLATFORMLARDA BUNUN DEĞERLENDİRMESİNİN YAPILMASI GAYET NORMALDİR!!BURDA ÖNEMLİ OLAN NOKTA,SİVASSPOR HAKKINDA YAPILAN ANKETLERİN SAYISININ ÇOK OLMASI VE BAZILARININ BUNDAN RAHATSIZ OLMASI VE SİVASA KARŞI ALINAN OLUMSUZ TAVIRDIR...!!!![/size]
|
arkadaşım ben o anketi çok önceden oyladım ve yorumumuda yazdım. Ancak o anket Türkiye genelinde, oradaki yanlış bir tavır bizi yanlış tanımalarına yol açar.