Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Nostalji Sivasspor

Nostalji Sivasspor Sivasspor Nostalji, Futbolcular, Amigolar, Yönetim, Taraftarlar vs.

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: NOSTALJİ SİVASSPOR
Alt 02.10.2009, 23:44   #36
fatihtuztas
Tecrübeli Yiğido
 
fatihtuztas - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.07.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 773
Thanks: 348
135 Mesajına 182 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 733 fatihtuztas FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: NOSTALJİ SİVASSPOR

vay be insan bir tuhaf oluyor bunları okuyunca.bazen de diyorum acaba bu takım o zamanlar daha mı heyecan veriyordu taraftara.acaba o zaman futbol daha mı çok seviliyordu.yani şu an nerelere kadar gelmişiz ama o eski heyecan o eski destek yok gibi.
fatihtuztas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda fatihtuztas'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 

Etiketler
nostaljİ, sİvasspor


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git