Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Taraftar yanlış teşhis koyuyor!
Alt 21.09.2010, 19:48   #31
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Taraftar yanlış teşhis koyuyor!

Alıntı:
Salim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
maçı bizde tv den izledik gerçekten boşluk çoktu Güven istersen çektiğin fotolara bir bak bakalım nekadar dolu..Sporaktif programını izlediysen oradada seyirci azlığından bahsedildi..

abi kamera acıları hep alttakı 2-3 sıraya denk geldı genelde,bence ondan.havuz tarafında bosluk cokdu,zaten goruntulerın cogu o acıya dogru cekıldı.resımlerı vıp ın gar tarafından cektıgımden havuz tarafına denk gelıyor resımler. bırazdan taraftar resımlerıde ekleyecegım.o stadda acıklanan bıletlı seyırcıden fazla adam olduguna emınım.. benım garıpseıgım gelmeme durumundan cok gelenlerdede bı durgunluk bı cekıngenlık vardı.bana kalırsa gelenlerdede bı küskünlük vardı.
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı GuVeN'a Teşekkür Ediyor...
 

Etiketler
koyuyor, taraftar, teşhis, yanlış


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git