Alıntı:
sivaslıkamber Nickli Üyeden Alıntı
69 puan alırsak sampıyon olabiliriz ancak 66 puan a biraz zor
|
İmkansız yaaaaa ne zoru imkansız imkansızın da ötesi 66 puan sivas şampiyon yok böyle bir mantalite yok böyle bir şey el oğlu diyecek al ben yemiyorum sivas sen ye kesin öyle yapar bjk kesin alalh allah