Alıntı:
babapiton Nickli Üyeden Alıntı
Roberto Carlos,Brezilya'da verdiği bir röportaj'da kendisine yönetilen Sivasspor'a Brezilyalı futbolcu getirmeyi düşünüyormusunuz sorusuna,
"Evet 2 tane,biri deneyimli olacak.Bu isim Cicinho (sağ bek, eski Real Madrid ve Sao Paulo) ve Brezilya'lı bir kaliteli genç arıyorum. " diye cevap verdi.Ayrıca Sivasspor hedefinin Avrupa Ligi veya Şampiyonlar Ligi olduğunu ekleyerek "Türk Ligini iyi biliyorum bu hedefler mümkün gözüküyor" dedi.
Sivasspor TV Özel Haber
Röportaj'ın Tamamı
|
Öncelikle tüm röpörtajini almancaya cevirdim dogru tercüme edilsin diye , ve hepsini almanca olarak okudum .
Isterseniz Sivasspor ile ilgili söylediklerini ben almancadan Türkce'ye cevireyim...
Wie und warum hat die Einladung von Sivasspor?
(GER) Google Cevirmesi : ROBERTO CARLOS - ich hatte mit einem Geschäftsmann in der Türkei gesprochen, und dass Unternehmer sagte mir, dass der Vorsitzende des Sivasspor wissen, ob ich Trainerlizenz war wollte. Als ich sagte, ja, mit mir direkt sprechen. Nur hatte er noch einen Vertrag mit Anzhi und sagte zurück später zu sprechen. Es war sehr schnell. Nachdem wir vereinbarten Vertragslaufzeit beträgt zwei Jahre.
(TUR) Morten 58 cevirmesi: Nasil ve neden Sivasspor'dan size teklif geldi?
ROBERTO CARLOS - Ben Türkiye'de bir isadamiyla konusmustum, ve kendisi bana Sivasspor'un Baskaninin acaba Teknik Direktör Lisansimin olup olmadigin sormus. Birden EVET cevabini verirken , hemen benimle temasa gectiler ve konustular. Yanliz daha Anzhi takimiyla sözlesmem oldugu icin , daha sonradan bir daha görüsecektik , hersey hizli bir sekilde gelisti ve yüz yüze görüstükden sonra anlasma sagladik ve 2 yillina imza atttim.
(Ger) Google Cevirmesi : Was ist das Ziel Ihres Vereins?
ROBERTO CARLOS - Das Board möchte und denke, wir können einen Platz in der Europa League zu gewinnen, aber ich werde versuchen, das Team in der Champions League gesetzt. Ich denke, es ist möglich. Türkischen Fußball ist heute noch besser und ausgeglichener als wenn ich dort (Fenerbahçe) spielen. Hat mehr Qualität, wird es schwierig sein, in den Top drei zu bekommen, aber ich sehe sie als Möglichkeit, an der Champions League zu gehen.
( Tur) Morten58 cevirmesi : Takiminizin hedefi nedir?
Yönetimdeki Arkadaslar ve Teknik Heyetimiz Uefa Avrupa ligine vize alabilecegimizi düsünüyorlar , ama ben öyle bir calisacagim ki Sivasspor'u Sampiyonlar ligine katilmasini saglayacagiz. Bunun münkün oldugunu düsünüyorum. Türkiye Ligi , ben eskiden Fenerbahce'de oynarken simdiki gibi kaliteli degildi , suan daha da kaliteli bir Lig mevcut. Daha cok kaliteli oldugu icin Süper Lig ,
ilk 3 hedefimiz de zor görünüyor , lakin ben bu hedefleri basarabilecemize inaniyor ve herseyin münkün oldugunu düsünüyorum , yani Sampiyonlar ligine katilmak münkün.
(Ger Google Cevirmesi: -
Wie wird das Team von Roberto Carlos gerichtet spielen?
ROBERTO CARLOS - Eine Menge hängt von der Qualität der Mannschaft. Zuerst habe ich einen guten Trainer angeheuert Gips, und von dort werden wir besser wissen, das Team, die Spieler. Dann montieren wir das System. Ich denke, das 4-2-3-1 und würde leicht verändern die Eigenschaften der türkischen Fußball, die eine Menge von Markierung und zu laufen. In den ersten fünf Spielen sollte ich testen anderen Systemen zu spüren, was das Beste für mein Team.
(Tur) Morten58 cevirmesi: Roberto Carlosun TAKIMI nasil oynacaktir ?
ROBERTO CARLOS- Bir nebze herseyi Takimin kaliteli olmasi belirleyecektir.
Ilk önce iyi bir Teknik Heyet olusturdum ve olusturduk ve böylece Futbolculari ve Takimimizi daha iyi bilecegiz , taniyacagiz. Ondan sonra takimimizin SYSTEMINI taktik'ini dizilisini belirleyecegiz. Suan 4-2-3-1 dizilisini düsünüyorum ,
lakin cok hafif bir sekilde Türk Futbolunun özelliklerini degistirmeyi amacliyorum (planliyorum) - bir nebze ADAM MARKAJINI , bir nebzede hisli oyunu. Ilk 5 hazirlik maclarinda takimimizi degisik Systemlerle oynatip , ruhunu ölcmek istiyorum , hangisi daha uygun ve daha faydali olursa takim icin en iyisini yapacam ...