Bu taraftara 3 puanla gerı donmek yakısırdı..bundan sonraki deplasmanlarda galibiyetle dönmek nasip olsun inşallah.resimler çok güzel,giden herkezin ayaklarına sağlık..
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı GuVeN'a Teşekkür Ediyor...
sivasspor.com a çok teşekkür ederim,bu fotoları bizimle paylaştıkları için.
ayrıca taraftarlarımızada teşekkür ederim,zamanında sivas tabelasına tırmanan arkadaslara kapak olsun..
valla sıze yurekden helal olsn o trabzon nufus tabelasına cıkıp benm oraya gıdemeyıp orda yapamadımı yapmıssınız heLaL olsn o resmı hayatta sılmem pc den