Alıntı:
|
erdoganozfidanci Nickli Üyeden Alıntı
Çok arzuladım ama gelemedim nasip olmadı, 20 gün önce ani bir ameliyat geçirdim,aranızda olamadığım için üzgünüz.hepinize sevgiler.Yagigar gardaşın köftelerini çok özledik selamlar
|
gecmiş olsun öncelikle gardaş allah şifa versin
hayırlısıyla bir başka toplantıya katılırsın