Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 10:26   #21
Agcalli
Tecrübeli Yiğido
 
Agcalli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2007
Mesajlar: 777
Thanks: 71
152 Mesajına 344 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 767 Agcalli Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

Abicim akşam erman hoca da dedi, eğer Sivasa pahalı oyuncu gelirse takımın ayarını bozar. Kesinlikle katılıyorum. Bize tok futbolcu lazım değil. Bize oyuna, şöhrete, paraya aç oyuncu lazım.
Agcalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 10:27   #22
Agcalli
Tecrübeli Yiğido
 
Agcalli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2007
Mesajlar: 777
Thanks: 71
152 Mesajına 344 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 767 Agcalli Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

Başkan bundan bir kaç yıl önce Sivasa Chealseyi getireceğim diyince herkes gülüyordu. Şimdi başkanda onlara gülüyordur herhalde Bekle bizi Chealse biz geliyoruz
Agcalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 10:29   #23
çılgın-sedat
Tecrübeli Yiğido
 
çılgın-sedat - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 663
Thanks: 43
44 Mesajına 70 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 798 çılgın-sedat Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

denizliyim yenmemiz çok iyi oldu haftaya gsyide tenersek bu iş biter
__________________
ah şu kızlar asker olsalar
mini etekli ordu kUrsalar
ince bele palaska taksalar
vallahi istedemzdim ben o zaman TESKEREE

mekan ŞIRNAK
88/2
çılgın-sedat isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 10:46   #24
belalı_yiğido58
Yiğido
 
belalı_yiğido58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.07.2006
Mesajlar: 439
Thanks: 151
112 Mesajına 210 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 773 belalı_yiğido58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

bakanım sen nezaman ne söyledıysen sıvaslılar senın le
belalı_yiğido58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 12:18   #25
bahadır erdem
Tecrübeli Yiğido
 
bahadır erdem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.06.2007
Yaş: 57
Mesajlar: 616
Thanks: 174
121 Mesajına 208 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 761 bahadır erdem COK SEVILEN BIR KISIbahadır erdem COK SEVILEN BIR KISIbahadır erdem COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

SİVAS'TAKİ TARAFTARLARA!!!

LÜTFEN MAÇA SADECE İZLEMEK İÇİN GİTMEYİN.

BİZ İZMİRDEKİ YİĞİDOLAR DENİZLİ MAÇINDA SON ANA KADAR SUSMADIK.

DEVAMLI TEZAHURAT YAPTIK.

TAKIM ÜZERİNE DÜŞEN GÖREVİ YAPIYOR.SİZDE YAPIN.

ÇEKİRDEĞİ DE EVİNİZDE YİYİN.STADI KİRLETMEYİN.
__________________
:)
bahadır erdem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 12:46   #26
SenSetik
Usta Yiğido
 
SenSetik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 3.298
Thanks: 1.918
1.636 Mesajına 3.657 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1105 SenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

şampiyonlar ligi .......
rüya gibi.....
hey gidi hey, spor gazetelerin ücra köşelerinde 3. lig puan durumunu incelerdik bir zamalar....
,turhal, zile, of, çarşamba, çorum gibi takımlara karşı oynardık..

nereden nereye...
bu günleride yaşadıkya....
bütün futbolcu, yönetici ve teknik heyetten Allah razı olsun......
SenSetik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 12:52   #27
alperen5841
Acemi Yiğido
 
alperen5841 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.12.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 179
Thanks: 4
30 Mesajına 56 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 692 alperen5841 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

EVET BAŞKANIM BU ÜLKEYİ ASLANLAR GİBİ TEMSİL EDECEĞİMİZ KESİN HİÇ DEĞİLSE SEKİŞTAŞTAN DAHA İYİ TEMSİL EDECEĞİMİZ
__________________
[SIZE="7"]SEVDİMİ CENNET OLURUM,KIZDIMI CEHENNEM.[/SIZE]
alperen5841 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 13:57   #28
karyola
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 02.10.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 943
Thanks: 71
206 Mesajına 277 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 780 karyola FAZLA SÖZE GEREK YOKkaryola FAZLA SÖZE GEREK YOK
Daumen hoch --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

başkanımızın bu sözleri bize güven veriyor avrupada 'da sivasspor fırtınası esecek inşallah.biz ülkemizi eziktaş ve galatatasaray'dan daha temesil ederiz.
karyola isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 14:11   #29
muhsin koçak
Usta Yiğido
 
muhsin koçak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Mesajlar: 1.875
Thanks: 363
416 Mesajına 603 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 881 muhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

sivasspor futbol takımı olarak şampiyonlar liğine hazır olabilir,ama ya stad?acaba uefa bu stadta sana maç oynatır mı başkanım? o yüzden valimiz sayın veysel dalmazın müjdesini verdiği stad projesinin gecikmeden hayata geçirilmesi lazım,bu konuda kimin üzerine ne görev düşüyorsa yerine getirmeli,geç kalınmamalı,sivasın prejtisi açısın bu çok önemli bir konu,zira şampiyonlar liğine kalırsak ve maçlaraımızı başka bir yerde oynarsak ki büyük ihtimalle öyle olacak,bu bizim için hiçte hoş olmaz.yorumumu okuyan arkadaşlar sanki stad gelecek sezona bitecekmiş gibi
sorular sormasınlar,ben bu yorumu yaparken gelecek sezonu düşünerek yazmadım.
muhsin koçak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda muhsin koçak'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ
Alt 27.04.2008, 14:16   #30
tanju_58
Usta Yiğido
 
tanju_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.719
Thanks: 77
297 Mesajına 667 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 938 tanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: DEVLER LİGİNE HAZIRIZ

başkanım bize sözünüz var chelsea'yi sivasa getircem dediniz az kaldı...
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
tanju_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git