Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 00:49   #21
EsEs2626
Acemi Yiğido
 
EsEs2626 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.01.2008
Yaş: 41
Mesajlar: 162
Thanks: 25
84 Mesajına 209 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 690 EsEs2626 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Kalbimiz sizlerle atti... gol gec geldi ama guzel oldu

Basarilar Sivas sonuna kadar gidersiniz isallah...
__________________
...İSTANBUL takımlarını tutanlar biraz da bizim TAKIMLARI tutsunlar...
EsEs2626 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 01:00   #22
yigido Atilla
Usta Yiğido
 
yigido Atilla - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.03.2006
Yaş: 59
Mesajlar: 1.799
Thanks: 25
179 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 922 yigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOKyigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Alıntı:
kaya0758 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
birşeyden çok korkuyodum adidas kırmızı beyaz forma ve siyah şort yapmamıştır sivas için diye neyseki yanılmışım ve bugün kırmızı beyaz çubuklu ve siyah şortla oynadık müthiş yakışıyo sivasa,tam avrupalı gibi umarım bu forma sivassporla özdeşleşir çok beğendim.ilk maçta giydiğimiz forma berbattı.
--------------------------------------------------------------


Cok güzel bir konuya deginmissin.. Formamiz cok güzeldi gercekten süper benimde cok hosuma gitti.....
__________________
yigido Atilla isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yigido Atilla'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 07:34   #23
inegölblevent
Yeni Yiğido
 
inegölblevent - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.07.2008
Mesajlar: 1
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 inegölblevent FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Daumen hoch --->: MAÇIN ARDINDAN

Sivasspor'u Tebrik Ederim. Haketti. Uefa yada Şampiyonlar Liginede gitmeyi haketti. Uefaya gidecek bence. İbrahim Dağaşan en güzel transferlerden biri. Bursa Spor İbrahimi kullanamadı. Ancak görüldüğü gibi Türkiyenin en iyi futbolcularından biri İbrahim. Her duran topu o kadar güzel kullandıki alda at dedi ancak en sonuncusu gole çevrilebildi. Başarılarının devamını dilerim İbrahim ve Sivas Spora.
inegölblevent isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
ÜST TURLARI ZORLARLAR
Alt 14.07.2008, 08:12   #24
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1563 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart ÜST TURLARI ZORLARLAR

'Üst turları zorlarlar'


GRBALJ Teknik Direktörü Nebojsa Vignjevic, 2. turda karşılarına Sivasspor'un çıkmasının büyük talihsizlik olduğunu belirterek, "Gerçekten çok güçlü bir ekibe elendik. Elimizden geleni yaptık ama yetmedi. Rakibimiz UEFA'ya kalır, üst turları da zorlar" dedi.

FOTOMAÇ

__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Abdullah DuMaN'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: ÜST TURLARI ZORLARLAR
Alt 14.07.2008, 08:17   #25
etzel1967
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.09.2007
Yaş: 53
Mesajlar: 1.740
Thanks: 692
483 Mesajına 869 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 861 etzel1967 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: ÜST TURLARI ZORLARLAR

doğru söze ne denir...inşallah başarılı olacağız...
etzel1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 08:28   #26
B.Demirci
Yiğido
 
B.Demirci - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.08.2005
Mesajlar: 355
Thanks: 34
125 Mesajına 220 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 B.Demirci ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Tebrikler Sivasspor, Bülent hocam, tüm yiğidolar. Evet rakibi ciddiye almadığımız konusundaki yorumlara katılıyorum. Bu yüzden 5-6 atacağımız maçı 1-0 aldık. Ve kesinlikle bragaya böyle oynamayacağız. Çünkü braga tam bir baş belası. İbrahim Dağaşan'ı da tebrik ediyorum. Takımda yıllardır oynuyormuş gibiydi. Sonra Tum'da var. İnşallah Braga maçında oynar.. Selam ve saygılarımla..
B.Demirci isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 10:11   #27
GuLo
Yiğido
 
GuLo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.01.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 317
Thanks: 285
118 Mesajına 244 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 711 GuLo TAM BIR BEYEFENDIGuLo TAM BIR BEYEFENDIGuLo TAM BIR BEYEFENDIGuLo TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Sizleri Finalde görmek İsteriz...
__________________
' üммü’ℓ-нαвâιѕ


uLasıLacaK saaDete Kaç Kapı Daha vaR..!!
GuLo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 10:13   #28
DOCKA
Yiğido
 
DOCKA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 319
Thanks: 46
73 Mesajına 176 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DOCKA ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

takım çok güzel oynadı ama hala orta sahada topu alıp dağıtacak eleman sıkıntısı yaşıyoruz sergiodan çok şey bekliyorum ama oda hep maç sonlarına doğru oyuna giriyor ?? vardır bülent hocanın bir bildiği ama tekrar söylüyorum orta sahada oyun kurucu futbolcu sıkıntısı çekiyoruz bence
DOCKA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 10:22   #29
davulcu
Usta Yiğido
 
davulcu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.05.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 2.332
Thanks: 6.003
734 Mesajına 1.083 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 893 davulcu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

gerçektende tek kelimeyle harika bir oyun sergiledik ama maalesef maçı 1-0 kazandık ...ben en az4-0 alırız diyodum ama bazen otoritelerde yanılıyo
__________________
ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HERGÜN BİRİNİZİ BİRGÜN HEPİNİZİ KÖKÜNDEN KAZIYACAĞIZ...
davulcu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 11:32   #30
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.156
Thanks: 555
239 Mesajına 440 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 986 abircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

ilk 1o dkkada 3 farkla kopacak maçı 82 de bağlamış olmakda güzel, braga daha ciddi bir rakip sonucu burada garantilemeyiz 19 temmuz dörteylülde hovardalığa gerek yok, buldumu çakacaksın yiğidom, yola devam
henüz yolun başındayız, izle bizi dünya
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git