Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 12.01.2014, 17:40   #31
calipso
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2010
Mesajlar: 1.357
Thanks: 254
426 Mesajına 700 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 737 calipso FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

sezon sonu menfaatlerimiz dogrultusunda ister bjk ister baska kulup gonderilebilir bence, ahim sahim bir stoper degil dengesiz..
calipso isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 12.01.2014, 19:45   #32
Sivasli010
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2013
Mesajlar: 1.109
Thanks: 358
454 Mesajına 808 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 602 Sivasli010 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

Bence hemen satilmali yerini Sahbaz doldurabilir, ve 3milyona iyi bir forvet aliriz
Sivasli010 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Sivasli010'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 12.01.2014, 21:56   #33
ihtiyar yiğido
Usta Yiğido
 
ihtiyar yiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.01.2008
Mesajlar: 1.810
Thanks: 4.267
1.233 Mesajına 3.125 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 870 ihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblickihtiyar yiğido ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

Eneramo gitdi boyunun ölçüsünü aldı,Erman gitdi boyunun ölçüsünü aldı Ümit bunlardan ders alıp otursun oturduğu yerde Sivasspor gibi büyük bir takımda oynuyor kıymetlini bilsin ve yaratanına sükretsin
ihtiyar yiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı ihtiyar yiğido'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 00:39   #34
yigidoo
Tecrübeli Yiğido
 
yigidoo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 628
Thanks: 54
116 Mesajına 170 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigidoo isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

Vermesinler.:((( büyük takim olmak istiyorsan eğer oyuncun hemen bir kaç kuruşa satmamalıdır. Eğer ben yerımde saymak istiyorum dersen o zaman sat gitsin.
__________________
Bir seyin hakli oldugunu bildigin halde,o seyden yana cikmazsan,korkasin demektir.
yigidoo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 00:54   #35
hukukçu58
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 23.05.2012
Mesajlar: 117
Thanks: 62
40 Mesajına 53 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 526 hukukçu58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

PETKOVİC;891804]fransada yılın stoperi iyi olduysa kusura bakma da ümitten 2 gömlek daha üstün bir oyuncu demektir. ümit iyi bir stoper köt demiyorum ama o adamlarla kıyaslamak saçma olur[/QUOTE]
Brunoya.tamam.ama.chedju.öyle. 2.gömlek.üstün.falan.değil.fra nsada.yılın.futbolcusu.secilme si.iyi.futbolcu.olduğunu.göste rmez.gsnin.gol.yemediği.maç.yo k.
hukukçu58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 07:51   #36
Kokomo
Usta Yiğido
 
Kokomo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 2.495
Thanks: 1.953
943 Mesajına 1.796 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1017 Kokomo isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Daumen runter Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

Kesinlikle HAYIR !

33 yaşında ve en fazla 1 yıl oynayacak İ.Toraman ile geleceğin milli takım stoperini takas yapmak bence yanlışların en büyüğü olur ...

Ayrıca yeni gelecek adam takıma uyum sağlayana dek çok maç veririz !
Kokomo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 08:57   #37
sıvaslıgenç
Tecrübeli Yiğido
 
sıvaslıgenç - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.01.2008
Yaş: 34
Mesajlar: 564
Thanks: 321
239 Mesajına 404 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 729 sıvaslıgenç FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

Şampiyonluğa oynadığımız senedi ki gibi elimizdeki oturmuş kadroyu anında dağıtırsak seneye kümeye oynarız tekrardan bu kadroyu koruyup daha iyi hale getirip hedefimiz Avrupa olmalıdır.
sıvaslıgenç isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 13:44   #38
karasarlıyiğido
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 16.06.2010
Mesajlar: 213
Thanks: 2
77 Mesajına 114 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 607 karasarlıyiğido FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

oyuncu durmak istemiyor gibi geliyor çünkü son maçlarda hem agresif hemde kırmızı kart görüp duruyordu birde roberto carlosa yaptığı hareketten sonra bir taraftar olarak gözümden düştü gitmesi en iyisi ama iyi bir paraya gitmeli
karasarlıyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 17:40   #39
BizeHerYerSivas
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 29.12.2013
Mesajlar: 99
Thanks: 155
32 Mesajına 46 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 465 BizeHerYerSivas FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

yaav ümit i kötüleyenler geleceği parlak bu adam 5-6 milyondan aşağı etmez işin açıkcası bu hatalı maçları çok az chedjou dediğiniz adam 2 maçın biri hata yapıyor ümit chedjou dan daha iyi midir değildir ama ümit chedjou nun yaşına gelse bence daha iyi olur ayrıca geleceğin defans oyuncusu
BizeHerYerSivas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası
Alt 13.01.2014, 19:22   #40
DOGU_BEY
Usta Yiğido
 
DOGU_BEY - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.227
Thanks: 4.098
2.159 Mesajına 8.138 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1110 DOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Ümit'e Beşiktaş Kancası

çatır çatır 4-5 milyon euro nakit vereceklerse hay hay..yoksa toroman gibi döküntüleri bize kakalayıp az bir paraya bu transferi kapatamazlar...iyi paraya evet ben Carlos ve ekibinin başka gençleri bulup oraya monte edeceğine inanıyorum...ama ümit kurt dikkatli olmalı hemen büyütülmüş sevdasına düşerse kendine yazık eder...
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
DOGU_BEY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı DOGU_BEY'a Teşekkür Ediyor...
Cevapla

Etiketler
beşiktaş, kancası, Ümite


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git