Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 07:45   #61
ready
Usta Yiğido
 
ready - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 2.401
Thanks: 1.622
735 Mesajına 1.153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ready ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

mehmet yıldızı satacaklardı adam gs maçından beri uyur gezer maça çıkıyor..bülent hoca ve yöneticiler basınla polemige girdiler tff yi eleştirdiler yok efendim neymiş sivassporun şampiyon olması istenmiyormuş. sen antepe 3 puan ist belediye ye üç puanı hediye sonra kalk şampiyonluktan bahset saga sola sataş
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
ready isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:03   #62
muratduru58
Acemi Yiğido
 
muratduru58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 146
Thanks: 26
29 Mesajına 46 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 muratduru58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

ALLAH İÇİN SÖYLEYİN. Lider yakışır şekilde oynadığımız toplam 5 maçımız yok. Kendimizi kandırmayalım. Biz anadolunun gönlünü fethetmedik. Sadece sivaslının gönlünü fethettik. Anadoludan bizim şampiyon olmamızı isteyen yok kardeşim. HERKES YALAN SÖYLÜYOR. Bakın bakalım maglubıyetlerımıze, kaybettiğimiz puanlara kimlerden? hepsı BEN SİVASIN ŞAMPIYON OLMASINI İSTİYOM diyenlerden. SİVASIN SIVASLIDAN BAŞKA SEVENİ İSTEYENİ YOK.
muratduru58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:08   #63
ready
Usta Yiğido
 
ready - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 2.401
Thanks: 1.622
735 Mesajına 1.153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ready ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

yunanistan avrupa şampiyonu oldugu zaman orta sahayı ve defansı güçlü tutar kontra ataklarla rakip kalede gol arardı şimdi sivassporun oyun tarzını da aynısı bülent hocanın oynattıgı bu oyun stili tarihte kaldı artık rakibe basan ayaga pas yapan sagdan soldan bindirme yapan takım başarılı oluyor
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
ready isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:18   #64
muratduru58
Acemi Yiğido
 
muratduru58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 146
Thanks: 26
29 Mesajına 46 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 muratduru58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

MAÇIN YILDIZI BİLİKA SEZER VE SEYİRCILER.
muratduru58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:45   #65
elleshar
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2008
Mesajlar: 156
Thanks: 39
9 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 elleshar FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
muratduru58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ALLAH İÇİN SÖYLEYİN. Lider yakışır şekilde oynadığımız toplam 5 maçımız yok. Kendimizi kandırmayalım. Biz anadolunun gönlünü fethetmedik. Sadece sivaslının gönlünü fethettik. Anadoludan bizim şampiyon olmamızı isteyen yok kardeşim. HERKES YALAN SÖYLÜYOR. Bakın bakalım maglubıyetlerımıze, kaybettiğimiz puanlara kimlerden? hepsı BEN SİVASIN ŞAMPIYON OLMASINI İSTİYOM diyenlerden. SİVASIN SIVASLIDAN BAŞKA SEVENİ İSTEYENİ YOK.
seviyolar şampiyon olmalarını istiyolar diye şike yapıp maçta mücadele etmesinlermi nasıl mantık bu
elleshar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:50   #66
ready
Usta Yiğido
 
ready - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 2.401
Thanks: 1.622
735 Mesajına 1.153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ready ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
elleshar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
seviyolar şampiyon olmalarını istiyolar diye şike yapıp maçta mücadele etmesinlermi nasıl mantık bu
sen önünde ki maçları kaybet sonra sagı solu suçla yok maça asılmışlar iddaları yokmuş sen asılsaydın da maçın galibi sen olsaydın hemşom bunlar hep boş laf yenilgiye kılıf aramaktan başka bi işe yarazmaz
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
ready isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:57   #67
elleshar
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2008
Mesajlar: 156
Thanks: 39
9 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 elleshar FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

mehmet yıldızı kötüleyen arkadaşlar ben çok önce burda yazmıştım siz bana karşı çıkmıştınız o kadar arap saçına dönen işten sonra mehmet yıldız ilk yarıdaki performansına dönemez aklı karıştı gitsin daha iyi diye fakat siteler açtınız adına başkanı teknik direktörü baskı altına aldınız avrupada barcelona ronaldinho yu gözü kapalı satabiliyo.bunlar futbolda olan şeyler şimdide bazı arkadaşlar bilica için başlatmış bu furyayı aynı şeyi onada yapın onunda seneye performansını görün istanbul ve büyük takımlar oyuncular için çok çekici geliyo burası bir gerçek doğal olarak gitmek istiyolar
elleshar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 09:04   #68
58_babacan_58
Usta Yiğido
 
58_babacan_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Mesajlar: 3.130
Thanks: 172
1.073 Mesajına 2.126 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1004 58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Maçın yıldızı kimdi ?

Bilica.

Maçın en kötüsü kimdi ?

Mehmet Yildiz..

Maçta göze çarpanlar ?

Ilk 20 dakika uyuduk

Ne gibi eksiklerimiz var ?

Sanslarimizi daha iyi degerlendirmeliyiz. 50 tane pozisyonu nasıl değerlendiremiyoruz ona yanıyorum bide profesyonelim diye geçiniyorlar çizgi dibinden topu auta atıyorlar içim kan ağlıyor ama hayırlısı olsun

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ?

stres ve rehavet çoktu bunu giderememişler onun yüzünden 2 haftadır mağlup oluyoruz.

Taraftar nasıldı ?

Taraftar bugün yine iyidi. Yenik oldugumuz halde iyi desteklediler.
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
58_babacan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 09:21   #69
ekremcekırdek
Yeni Yiğido
 
ekremcekırdek - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.02.2009
Mesajlar: 38
Thanks: 2
7 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 638 ekremcekırdek FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

- bu maçda yenilmemizin tek sorumlusu bülent hoca... 3 forvetle saha çıkıyor takım, orta saha denen bişi yok. 2. yarı sezeri aldı ataklar gelmeye başladı peki neden ilk yarı böyle bir intihar girişiminde bulundu hala anlamadık.
ekremcekırdek isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 09:47   #70
Mursallı yiğido
Tecrübeli Yiğido
 
Mursallı yiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.10.2007
Mesajlar: 897
Thanks: 238
121 Mesajına 144 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 773 Mursallı yiğido FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Maç hakkındaki tek bir gerçek var;
Şampiyonluk gitti...
__________________
http://mursal.hareketforum.com
Mursallı yiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git