Cevap: Maçı Değerlendirelim
mehmet yıldızı satacaklardı adam gs maçından beri uyur gezer maça çıkıyor..bülent hoca ve yöneticiler basınla polemige girdiler tff yi eleştirdiler yok efendim neymiş sivassporun şampiyon olması istenmiyormuş. sen antepe 3 puan ist belediye ye üç puanı hediye sonra kalk şampiyonluktan bahset saga sola sataş
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
|