SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sarı: Benim için duygusal bir maçtı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=30161)

Salim58 23.09.2010 20:17

Cevap: Sarı: Benim için duygusal bir maçtı
 
[I][B]Helal olsun Ademe Görevini yaptı ve golünü attı.En azından ekmek yediği yere ihanet etmedi.Eğer bu golü es geçmiş olsaydı Es Es taraftarları ne derdi biliyormusunuz.Ademi eleştirenler biliyorda işlerine gelmiyor.

Ademi şimdi eleştiren zihniyetler birgün Sivasspora gelirde gol atarsa alkışlarlar...[/B][/I]

COBANSARAYLI 24.09.2010 01:15

Cevap: Sarı: Benim için duygusal bir maçtı
 
[QUOTE=Salim58;654448][I][B]Helal olsun Ademe Görevini yaptı ve golünü attı.En azından ekmek yediği yere ihanet etmedi.Eğer bu golü es geçmiş olsaydı Es Es taraftarları ne derdi biliyormusunuz.Ademi eleştirenler biliyorda işlerine gelmiyor.

Ademi şimdi eleştiren zihniyetler birgün Sivasspora gelirde gol atarsa alkışlarlar...[/B][/I][/QUOTE]

sivasspora gelirse sivas icin calisip sivasspora puanlar kazandirirse her sivasli alkislar,ama ben kendi adima yorum yaptim attigi gole karismam defansin hatasini affetmedi son saniyede tamam okey isini yapti ama elestirim su yonde mactan sonra cikip sivasspor icin ne dedi hicbirsey sadece kendi reklamini yapip neymis bundan sonra ilk 11 de oynamayi hakediyormus bu sadece kendi reklami degilmi bundan sivasspor taraftarina ne,ilk 11 de mi oynar yedekmi kalir kendi sorunu.hic yorum yapmadan gitseydi bende alkislardim isini yapti diye

bulutbey27 25.09.2010 22:56

Cevap: Sarı: Benim için duygusal bir maçtı
 
[FONT="Arial Black"]adamın ne suçu o bir profosyonel işini yapacakki işinden olmasın sende attırma golü canım gözü kör değil ya takımın ve yönetenlerin[/FONT]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:07.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005