Forum: Haberler
10.05.2009, 20:36
|
|
Cevaplar: 163
Görüntüleme: 24.470
Cevap: Maçın Ardından
ben bu adamı sevdiğim kaadar kimseyi sevmezdim ama artık bnim için hiç bir önemi kalmadı . onun için en hayırlısı bülen hoca byby diyelim sana .içinde fener aşkı olan biriyle devam etmek...
|
Forum: Taraftar
02.05.2008, 08:47
|
|
Cevaplar: 58
Görüntüleme: 9.307
--->: Caddeler Cıvıl cıvıl -2
arkadaş ben ist'de oturuyorum yazın sivas'a geliyorum
sivasspor için yaptığınız çalışmalara teşekkür ediyorum
başarıların devamını dilerim ........
____________________sivasspor__________________
|
Forum: Futbolcular
02.05.2008, 08:43
|
|
Cevaplar: 48
Görüntüleme: 7.362
|
Forum: Yiğido Gençlik
02.05.2008, 08:39
|
|
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 6.664
|
Forum: Taraftar
02.05.2008, 08:33
|
|
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 3.128
|