valla qüsel olmus ve bu pazar için bizde ist dan pankart yaptırıoz babamalr qetirecek Sampiyonluk Yolunda Sivasspora basarılar dileriz diye fakat biz ayrıyetten fenerbahçeliyiz o yüzdn yazılar sarı lacivert olacak

herne kadar fener i sevsemde Sivasspor bnm hayatım...