Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Organizasyonlar

Organizasyonlar Organizasyonlar

Anketimiz:
0 0%
Katılımcı sayısı: 0. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 14:50   #171
5841
Usta Yiğido
 
5841 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 62
Mesajlar: 1.035
Thanks: 0
6 Mesajına 9 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 874 5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

ya arkadaşlar neden ugraşıyorsunuz.ne kadar güzel yemek yiyor.niye kıskanıyorsunuz.ben SONMEZ kardeş taraftarıyım. helali hoş olsun.can bogazdan gelır.
__________________
SİVASLI OLMAK AYRICALIKTIR!!
5841 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 14:50   #172
karakule58
Yiğido
 
karakule58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 382
Thanks: 21
15 Mesajına 24 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 801 karakule58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

toplantının mecidiyeköyde olması çok güzel olmuş bi aksilik çıkmassa bende ordayım.....
karakule58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:00   #173
SONMEZ
Usta Yiğido
 
SONMEZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.737
Thanks: 309
171 Mesajına 428 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 958 SONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz sein
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
5841 Nickli Üyeden Alıntı
ya arkadaşlar neden ugraşıyorsunuz.ne kadar güzel yemek yiyor.niye kıskanıyorsunuz.ben SONMEZ kardeş taraftarıyım. helali hoş olsun.can bogazdan gelır.
YAW ABİİİ... HAY ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN YAAA...

ABİİİİ... EĞER RESİMLERE DİKKAT ETTİYSENİZ;
BAKIN NE KADAR İNCE VE ZARİF Bİ ŞEKİLDE ÇATALI
KAVRAYIP; ÇATALIN UCUYLA ECÜCÜK... MİNİ MİNNACIK
BİRKAÇ ERİŞTEYİ ASİL BİR ŞEKİLDE YEMEYE ÇALIŞIYORUM.

SONMEZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:03   #174
senem58
Yeni Yiğido
 
senem58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 14
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 senem58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

cok eglenceli gecmis anlasılan
senem58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:08   #175
alimuharrem58
Usta Yiğido
 
alimuharrem58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.893
Thanks: 6
11 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 alimuharrem58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
YAW ABİİİ... HAY ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN YAAA...

ABİİİİ... EĞER RESİMLERE DİKKAT ETTİYSENİZ;
BAKIN NE KADAR İNCE VE ZARİF Bİ ŞEKİLDE ÇATALI
KAVRAYIP; ÇATALIN UCUYLA ECÜCÜK... MİNİ MİNNACIK
BİRKAÇ ERİŞTEYİ ASİL BİR ŞEKİLDE YEMEYE ÇALIŞIYORUM.


ABI COK ZARIF YIYORDUN FOTOGRAFLAR ONU GOSTERIYOR
alimuharrem58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:11   #176
CAGLAYAN
Usta Yiğido
 
CAGLAYAN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.978
Thanks: 0
34 Mesajına 72 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 970 CAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

SÖNMEZ KAMUOYUNDA YARGILASINMI?

AKTIF ANKET SONUCLARI BIZDEN YANA ARKADASLAR

1.EVET YARGILANSIN................... ...................22

3.CEZA OLARAK ZIYAFET YEMEGI VERSIN...........35


EVEEEEET GÖRÜLDÜGÜ GIBI KAMU OYUDA CEZALANDIRMADAN YANA.
BENCE 3. ŞIK EN DOGRU TESPIT
CAGLAYAN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:13   #177
alimuharrem58
Usta Yiğido
 
alimuharrem58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.893
Thanks: 6
11 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 alimuharrem58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
CAGLAYAN Nickli Üyeden Alıntı
SÖNMEZ KAMUOYUNDA YARGILASINMI?

AKTIF ANKET SONUCLARI BIZDEN YANA ARKADASLAR

1.EVET YARGILANSIN................... ...................22

3.CEZA OLARAK ZIYAFET YEMEGI VERSIN...........35


EVEEEEET GÖRÜLDÜGÜ GIBI KAMU OYUDA CEZALANDIRMADAN YANA.
BENCE 3. ŞIK EN DOGRU TESPIT

herkesın sectıgı gıbı en ıyı sık 3. sık
alimuharrem58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:14   #178
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
CAGLAYAN Nickli Üyeden Alıntı
SÖNMEZ KAMUOYUNDA YARGILASINMI?

1.EVET YARGILANSIN................... ...................22

3.CEZA OLARAK ZIYAFET YEMEGI VERSIN...........35


EVEEEEET GÖRÜLDÜGÜ GIBI KAMU OYUDA CEZALANDIRMADAN YANA.
BENCE 3. ŞIK EN DOGRU TESPIT
muhahahahahahahaa
 
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:16   #179
5841
Usta Yiğido
 
5841 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 62
Mesajlar: 1.035
Thanks: 0
6 Mesajına 9 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 874 5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI5841 TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
YAW ABİİİ... HAY ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN YAAA...

ABİİİİ... EĞER RESİMLERE DİKKAT ETTİYSENİZ;
BAKIN NE KADAR İNCE VE ZARİF Bİ ŞEKİLDE ÇATALI
KAVRAYIP; ÇATALIN UCUYLA ECÜCÜK... MİNİ MİNNACIK
BİRKAÇ ERİŞTEYİ ASİL BİR ŞEKİLDE YEMEYE ÇALIŞIYORUM.

kardeşim sen rahat ol seni oyuna getırmişler. heleki gunay hiç konuşmasın anlatırsam kendisine yazık olur sadece birini soyleyım sivasata bir oturuşta 2 tene kelleyi göturdu.
__________________
SİVASLI OLMAK AYRICALIKTIR!!
5841 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 16.03.2006, 15:21   #180
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
5841 Nickli Üyeden Alıntı
kardeşim sen rahat ol seni oyuna getırmişler. heleki gunay hiç konuşmasın anlatırsam kendisine yazık olur sadece birini soyleyım sivasata bir oturuşta 2 tene kelleyi göturdu.
HAHAHA ABİ NE YAPAYIM YOLDA SABAHA KADAR KELLE KELLE DEDİNİZ BİR KELLEYİ YİYEMEDİNİZ, EHH BENDE GÜZELİM KELLELER ZİYAN OLMASIN DİYE ECÜK YARDIM ETTİM SİZE
 
Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git