Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Serbest Alan, Sivas Paylaşım, Sivas Forum, Sivaslılar > Şiirler

Şiirler Burada Sivasspor üzerine yazmış olduğunuz şiirleri yazabilirsiniz.

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: - YİĞİDO’M -
Alt 24.10.2007, 20:06   #71
K4r_Tugrul
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 26.11.2005
Yaş: 37
Mesajlar: 341
Thanks: 149
104 Mesajına 397 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 K4r_Tugrul FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: - YİĞİDO’M -

Aynen katılıyorum.Nedense sivasımıza beklenen ilgi gösterilmiyor.Herhalde bazılarının kuyruk acısı vardır.
K4r_Tugrul isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: ŞEHİTLERİMİZE BİR DEMET ŞİİR
Alt 31.10.2007, 23:00   #72
sivas_kangallı
Usta Yiğido
 
sivas_kangallı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.944
Thanks: 2.827
509 Mesajına 806 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1009 sivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: ŞEHİTLERİMİZE BİR DEMET ŞİİR

ellerinize sağlık hepsi de süper şiirler..
__________________
sivas_kangallı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Sivasspor`a Şarkılar/Şiirler
Alt 10.12.2007, 21:05   #73
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart Sivasspor`a Şarkılar/Şiirler

Sivasspor taraftarları takımlarına karşı verilen hakem hatalarına tepki göstermek için uygun bir yol seçti. Seslerini duyurmak isteyen YİĞİDOLAR taraftar sitelerinde hakem hatalarına ve Federasyon tarafından verilen cezalara şiir yazarak tepkilerini koydu.

Son günlerin en çok dinlenen ve istek alan müzik parçalarından "KARAGÜMRÜK YANIYOR!" adlı şiirini Süper Lig ve hakem hatalarına uyarlayan YİĞİDOLAR ortaya ilginç bir tablo çıkardı.

Uğur Aslan, KaraGümrük'ü yakamamış olsa bile Sivassporlu taraftar şimdiden Süper ligi yakacağa benziyor .İşte uzun zaman konuşulacak ve okuyanların büyük bir zevk alacağı YİĞİDOLARIN ''KaraGümrük" değil; "Süper lig yanıyor'' adlı şiiri....

SÜPER LİG YANIYOR.
POLİS YİĞİDOYU ARIYOR.
YİĞİDO'BEN SUÇSUZUM HAKEM BEY 'DİYOR
KİMSE YİGİDOYU DİNLEMİYOR.
VELHASIL KELAM HAKEM BEY DİYORUZ.
BU SENE ÇIKTIK SÜPER LİGE...

BOYUN EĞMEDİK DÖRT BÜYÜĞE
GÜCÜMÜZÜN YETİĞİNİ YENERİZ.
YENİLİDİĞİMİZDEDE ASLA KİN GÜTMEYİZ.
12 HAFTA ÜST ÜSTE
BERABERE KALIRIZ .
HALİMİZE YİNEDE ŞÜKÜR EDERİZ.
PAŞA PAŞA MAÇIMIZI 4 EYLÜL DE SEYREDERİZ.


BEN SUÇSUZUM HAKEM BEY.
BU FAULLER DOĞRU DEĞİL.
HER DÜDÜĞÜNÜZDE ZATEN OFSAYTA DÜŞTÜK.
BU KARARINIZA TRÜBÜNDE GÜLÜP GEÇTİK.
BİZ SUÇSUZUZ HAKEM BEY.
BAKIN SÜPER LİG YANIYOOOOOOOOOORRRRRRRRRRR!
FEDEROSYON HALA SUÇLUSUNU ARIYOOOOOOOOORRRRRRRR....


BEN SUÇSUZUM HAKEM BEY.
HAKEM HATALARINDAN HAYBEYE BİR ÇOK MAÇTA
KIRMIZI KART GÖRÜP. KALEMİZDE GOLLER GÖRDÜK.
BİZ NE ZAMAN SAHAYA İNİP ADAM DÖVDÜK.
BU SAHA KAPATMALAR BİZE NEYE HAKEM BEY?
KİM NE YAPARSA YAPSIN,
SENEYEDE SUPER LİGTEYİZ HAKEM BEY.


BU SEFER 4 EYLÜLÜ YAKARIZ.
DÖRT BÜYÜKLERİ DE ÖNÜMÜZE KATARIZ.
BİZ YİĞİDOYUZ BUNU İYİ BİLİN HAKEM BET.
BU TAKAMI ER YADA GEÇ
ŞAMPİYON YAPARIZ.
İŞTE OZAMAN HAKEM BEY PAŞA PAŞA
OFSAYTA DA DÜŞER, KIRMIZI KARTIDA GÖRÜR.
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor'a Şarkılar
Alt 10.12.2007, 21:06   #74
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: Sivasspor'a Şarkılar

İşte geldik burdayız
Sivasspor hep yanındayız
Gel desen gelmezmıyız
Ugruna ölmezmiyiz
Git desen gidermiyiz
laylay lay lalal lay lalay
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor'a Şarkılar
Alt 10.12.2007, 21:07   #75
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: Sivasspor'a Şarkılar

2( Sivaslıyız gururluyuz
2( Bu sene şampiyonuz !
2( Yensende yenılsende her zaman yanındayız
Bu aşk biter mi sandın yiğidolar ölürmü sandın
lay lay la lalay laylay lala
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor'a Şarkılar
Alt 10.12.2007, 21:07   #76
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: Sivasspor'a Şarkılar

Ugrunuza can feda
Ölünüze elveda
Sivas senin için
Bin cefa tek sefa
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor'a Şarkılar
Alt 10.12.2007, 21:08   #77
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: Sivasspor'a Şarkılar

Yiğidolar düştük yola
Ucunda ölüm olsada
Allah afeder biz afetmeyiz
Sonucu Ölüm olsada
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor'a Şarkılar
Alt 11.12.2007, 08:44   #78
sinan_can1453
Yeni Yiğido
 
sinan_can1453 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.06.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sinan_can1453 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Sivasspor'a Şarkılar

Bu haksız hakemlerin kulağını çekmek lazım.
sinan_can1453 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Kral Yiğido
Alt 11.12.2007, 08:51   #79
kayaturan58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.09.2007
Mesajlar: 17
Thanks: 0
10 Mesajına 68 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 kayaturan58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Beitrag Kral Yiğido

Kanaryam gagayla aslanı yedi
Süper ligde yeni kral yiğido
Hepsi alt alta geçti dizildi
Gönüllerde Sivas kral Yiğido.

Kartal da Bursa’yı tek golle geçti
Dördüncü sıraya ancak yerleşti
Trabzon san anda Antep’i biçti
Gönüllerde Sivas kral Yiğido.

Musa Aydın’lığa doğru götürdü
İlhan doksan dörtte işi bitirdi
Denizli’nin umudunu yitirdi
Bize umut oldu Sivas, Yiğido.

On bir tane yiğit her biri başka
Sivas halkı durmaz gelince aşka
Zirveye oturdu Bülent genç yaşta
Teknik adam budur Sivas, Yiğido.

Anlatmakla Sivas bitiremezler
Seni ordan artık götüremezler
Her biri bir altın satılamazlar
Futbolcusu başka Sivas Yiğido.

Kayaturan saydım binde birini
Sağlama almalı ligde yerini
Herkes gördü süper ligin pirini
Gönüllerin piri Sivas iğido.


Şevki KAYATURAN
09.12.2007-Saat : 23.48

Evet, bugün yine 34 puanla ligin zirvesine yerleştik. En yakını Galatasaray’ın iki puan önünde, Fenerbahçe ve Beşiktaş’ta onu takip etmekle meşgul; bir Sivaslı olarak olsa olsa bundan ancak gurur duyulur.Başkanından, teknik adamına, sahada top koşturan on bir altın adamına, masöründen, top toplayıcısına, herkese teşekkürler…
kayaturan58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Kral Yiğido
Alt 11.12.2007, 08:55   #80
zaralım 58
Usta Yiğido
 
zaralım 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.09.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 1.902
Thanks: 19
151 Mesajına 195 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 913 zaralım 58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Kral Yiğido

HELAL BE ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK DA DOĞRU
zaralım 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
sivasspor, sivasspor`a, Şiir, Şiirler or Şarkılar


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git