beddua etmeyelim diye sitem ediyor bazi arkdaslar

) ben beddua etmiyorum ama burayada yaziyorum... avaraj takimi olacagizzz.bu takima en kral oyuncuyuda alsan bes para etmez sistem yok cunku kim ne oynadigini bilmiyor,fatih terimin pofpofundan baska hicbir ozelligi yok ve o pofpofunu isvicre macinda goruk az kalsin 3. dunya savasi cikacakti

)) ve kimse zannetmesinki biz bu turnuvaya bilegimizin gucuyle geldik BOSNA HERSEK in bize bir armaganidir eger o gun BOSNA HERSEK isteseydi bizi darma duman ederdi ,biraksinlar milleti kandirmayi yemiyoruz artik...MEHMET YILDIZ a gelirsek her zaman dedim hic kimse uzulmesin MEHMET YILDIZ turkiyenin suandaki en kral forvetidir bunun aksini kimse iddia edemez illa mehmet degil derdimiz, mehmet topuz unda hakki yenildi bunlarin tartisilacak bi tarafi yok ve inanin bu seneki kadar futbolu hic sevmemistim ve goruyorumki sivasspora oynanan oyunlar anadolu insanina, anadolu topcusuna yapilan haksizliklar yuzunden tiksinir oldum...SIVASSPOR dan baska sevdam SIVASSPOR dan baska derdim yok!!!!!!