Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Süperlig > Milli Takım Hakkında

Milli Takım Hakkında Milli Takım Hakkında Yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: -->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 18:36   #11
Hayri Abi
Acemi Yiğido
 
Hayri Abi - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.05.2008
Mesajlar: 52
Thanks: 8
11 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 667 Hayri Abi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: -->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

Alıntı:
jakobieen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben söyleyeyim hocaa; MURAT SÖZGELMEZ ... o kim deme ligin en az gol yiyen ikinci takımının stoperi, tanımaman çok normal
m.sözgelmez avrupa şampiyonasını kaldıracak bir defans oyuncusu değil mehmet yıldız dışında futbolcu göremiyorum ben
Hayri Abi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 19:16   #12
58hamido58
Yeni Yiğido
 
58hamido58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Mesajlar: 37
Thanks: 0
2 Mesajına 2 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 665 58hamido58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: -->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

Alıntı:
jakobieen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben söyleyeyim hocaa; MURAT SÖZGELMEZ ... o kim deme ligin en az gol yiyen ikinci takımının stoperi, tanımaman çok normal
gardaş seviyoruz muratı tamamda avrupa şampiyonası?yok artık
__________________
Yeni 4.Büyük Sivasspor!
58hamido58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 19:25   #13
kadir0911
Tecrübeli Yiğido
 
kadir0911 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 907
Thanks: 273
197 Mesajına 300 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 802 kadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

Alıntı:
SivasLady Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Fatih Terim yaptığı kadro tercihi hakkında ilk kez konuştu. Antalya'da düzenlenen basın toplantısında önemli açıklamalar yapan Terim çok eleştirilen forvet seçimi hakkında da "Semih, Nihat, Halil ve Mevlüt şu an herkesten daha formdalar. O yüzden tercih ettim" ifadelerini kullandı.
Bütün Sezon naptin da Mehmet yildiz görmedin(görmek istemedin) aptal herif..????

Mehmet Yildiz gibi oyunculari yarin birgün arayacaksin merak etme...
kadir0911 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 19:29   #14
MeD_Turc
Acemi Yiğido
 
MeD_Turc - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 164
Thanks: 7
48 Mesajına 78 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 MeD_Turc isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

beddua etmeyelim diye sitem ediyor bazi arkdaslar) ben beddua etmiyorum ama burayada yaziyorum... avaraj takimi olacagizzz.bu takima en kral oyuncuyuda alsan bes para etmez sistem yok cunku kim ne oynadigini bilmiyor,fatih terimin pofpofundan baska hicbir ozelligi yok ve o pofpofunu isvicre macinda goruk az kalsin 3. dunya savasi cikacakti)) ve kimse zannetmesinki biz bu turnuvaya bilegimizin gucuyle geldik BOSNA HERSEK in bize bir armaganidir eger o gun BOSNA HERSEK isteseydi bizi darma duman ederdi ,biraksinlar milleti kandirmayi yemiyoruz artik...MEHMET YILDIZ a gelirsek her zaman dedim hic kimse uzulmesin MEHMET YILDIZ turkiyenin suandaki en kral forvetidir bunun aksini kimse iddia edemez illa mehmet degil derdimiz, mehmet topuz unda hakki yenildi bunlarin tartisilacak bi tarafi yok ve inanin bu seneki kadar futbolu hic sevmemistim ve goruyorumki sivasspora oynanan oyunlar anadolu insanina, anadolu topcusuna yapilan haksizliklar yuzunden tiksinir oldum...SIVASSPOR dan baska sevdam SIVASSPOR dan baska derdim yok!!!!!!
MeD_Turc isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda MeD_Turc'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 19:35   #15
özyiğido
Acemi Yiğido
 
özyiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.03.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 134
Thanks: 97
40 Mesajına 55 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 681 özyiğido FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

arkadaşlar bırakalım bence milli takımı(fb-gs-bjk-ts) biz gelecek sezonu sivassporumuzu şampiyonluk havasına sokalım çünkü moreller bozuk ve toparlatalım
özyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 19:40   #16
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

Fatih hocaya saygı durmak gerekir aldığı kararlar olsun seçtiği kadro olsun görelim bi bu takım ne yapacak Avrupada ondan sonra eleştirelim ha Mehmet Yıldız olmalımıydı kadroda bize göre olmalıydı ama olmadı ve dünyanın sonu değil bu....
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 14.05.2008, 20:27   #17
Turan 59
Usta Yiğido
 
Turan 59 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.02.2007
Yaş: 67
Mesajlar: 1.418
Thanks: 324
470 Mesajına 860 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 853 Turan 59 COK SEVILEN BIR KISITuran 59 COK SEVILEN BIR KISITuran 59 COK SEVILEN BIR KISITuran 59 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

FATİH TERİM İMPARATORMUŞ? NEYİN İMPARATORU İŞTE BEN BUNU ANLAYAMADIM.FUTBOLUN İMPARATORU OLMADIĞ KESİN.
Turan 59 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
yazık değil mi?
Alt 16.05.2008, 11:42   #18
sivasli215
Usta Yiğido
 
sivasli215 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.11.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1.497
Thanks: 94
299 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 840 sivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblick
Unglücklich yazık değil mi?

milli takım kadrosu acıklandı,malumunuz üzerine fatih hoca kendi bildiği ,tanıdığı futbolcuları öncelikli olarak kadroya çağırdı.ne olursa olsun,sonuçta MİLLİ takım hocasıdır,tercihine saygı duymak gerekir.
takıntılarını yenememişliğinin sonu umarım şampiyonada bir hezimet olarak geri dönmez bize.birde benim en çok canımı sıkan konu TÜMER METİNin milli takım kadrosuna çağrılmış olması!!!
bu adam askerlik yapmamak için yunanistana kaçtı,mehmetciklerimizin dagda bölücülerle çatıştığı ve şehit haberlerinin geldiği bir dönemde herkesin gözleri önünde ülkeyi terkederek adeta milletle dalga gecti.üstelik bu duruma devletin tüm kurumlarıda göz yumdu.ve bu adam su an MİLLİ formayı giyecek!!!
diğer taraftan yılın takımı kabul edilen bir takımdan hiçbir futbolcu milli takım kadrosuna çağrılmayacak!!!
şimdi sormak gerekir fatih hocaya,eğer bizim mehmet yıldızımız sivasın değilde istanbul takımlarından birisinin futbolcusu olsaydı aynı tercihi yaparmıydı?MİLLİ takım formasına acaba askerlik yapmamak için ülkesini terkedip yunan diyarlarında medet uman biri mi, yoksa ülkesinde aslanlar gibi oynayıp tüm ülkenin övgüyle bahsettiği mehmet yıldızımız mı daha çok yakışır???
yazık hocam,çok yazık....
__________________
havası sert,insanı mert diyarın evlatlarıyız;biz sivaslıyız!
sivasli215 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 16.05.2008, 12:22   #19
yigido_sampiyon
Usta Yiğido
 
yigido_sampiyon - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 1.719
Thanks: 425
419 Mesajına 645 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigido_sampiyon isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

fatih hoca mehmet yıldızı niye almadığını belki anlatabilir ama...

kalede trabzonlu tolgayı alıpta akını neden almadığını anlatamaz...
yigido_sampiyon isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?
Alt 16.05.2008, 13:54   #20
antitoksidan
Yiğido
 
antitoksidan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.11.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 215
Thanks: 382
37 Mesajına 64 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 704 antitoksidan FAZLA SÖZE GEREK YOKantitoksidan FAZLA SÖZE GEREK YOKantitoksidan FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Terim kadrosu hakkında ne dedi?

Terim, “Bu soru acaba geçen sene Kazım’ı tanıyormuydunuz, Mehmet Gönül’ü tanıyor muydunuz.Mehmet Gönül kim ya?
__________________
Anadolu baştan başa KIRMIZI BEYAZ
Artık tarih değişti ŞAMPİYON SİVAS
antitoksidan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git