Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Serbest Alan, Sivas Paylaşım, Sivas Forum, Sivaslılar > Kilitli Konular

Kilitli Konular Kilitlenmiş Konular

 
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 22.08.2005, 17:05   #11
myibu
Yeni Yiğido
 
myibu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 19
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 myibu isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
abircan Nickli Üyeden Alıntı
sevgili kardeşim haksızlık yapma öyle uzak biryere o sağanak yağmurda saat akşm 20 deki maça bence iyi katılım oldu 13 bin civarında, ayrıca hava artık değişti bu hafta en az yüzde elli fazlası gelir, morallari bozup şevki kırmayın teşvik edici olalım lütfen

Abi benim soyledigimde o zaten ben boludan gittim sivas macı icin ogrenciyim harclıklarımı topladım ve gittim yagmur dogru duzgun yoktu bana gelmedi bilmiyorum mac baslayınca az yagdı sabah cok gunşliydi yola cıkan biri icin benim demek istedigim burda dolduralım yazan bir cok arkadas gelmemiştir ben olimpiyatı doldurmaya gittim kac tanede arkadasımı gaza getirdim goturdum ama istegim ist sivaslı arakdaslar biraz daha fedakar olsun bence ben haksızlık veya sevk kırma gibi sey yapmıyorum bu sadece gercekten desteklemeyenlere isyan Biraz gercekci olmak gerek. Ben yine gitmek istiyorum maca ama bilmiyorum olimpiyat stadına kac kişi gelcek aslında baskaları umrumda deil ama ne bilyim destek olmamız gerek sadece burdan cok yazmakla olmaz sanırım Sadece 40 bin veya 50 bin seyirci olmak zormu sivaslılar icin malatya macında malatyalı daha coktu neyse yaa umarım kazanırız.Nerde macı olursa olsun gitmeye calısıyorum istanbuldaki Sivaslı dernekler harekete gecin gelin su stada
myibu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
 

Etiketler
olimpiyat, stadına, İsyan


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git