Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 10:17   #11
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1217 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

Alıntı:
oguzhan_1616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
1000 civarında mı satılan bilet çooookkk azzzzzzzzz maça 2 gün kaldı
telaşlanmaya gerek yok..ben maça gideceğim ama henüz bilet almış değilim..benim gibi düşünen hatta maç güün bilet alan binlerce yiğido var..
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 10:30   #12
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

Taraftardan yönetimi çağrı
Kale arkası B ve C bloklar 2 YTL olsun. Boş koltuktan iyidir. Biletlerin pahalı olduğunu söylemiyorum. Ben kombinemi aldım zaten...
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 10:51   #13
Aydogan58
Yiğido
 
Aydogan58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2008
Mesajlar: 233
Thanks: 94
76 Mesajına 106 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 679 Aydogan58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

ya bukadarda olmaz,,,,olamaz!!!

2 veya 3 liraya da mac seridilmez!!!!!
bele$e versinler ozaman.....

$öylece bir dü$ünün,,,maca gelen olmassa,, tribünler dolmassa bu klüb ve SivasSpor nasil gelecegini garantiler...!!!!
tabiki onlarin menfatina ve Sivasimiz, SivasSporumuz icin gitmeniz gerekir ki kassalara paralar toplansin ve hocalarimiza transfer dü$üncelerine katilsin,,

SivasSporda güclensin,,,
bu bir mahale maci veya klübü degilki 2liralik maca seyirci cagralim,,,, ba$kalari bir ak$am hali sahada mac yapmak icin nerden baksan 4-5 lira veriyor,,,digerleri kahvede bilen bir maca seyretmek icin 2 veya 5 lirayi gözden cikardiyor ki.....

bence biletler cok ucuz satiliyor aslinda
15 liradan ucuza biletlerimiz satilmamali
Aydogan58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 11:16   #14
58_babacan_58
Usta Yiğido
 
58_babacan_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Mesajlar: 3.130
Thanks: 172
1.073 Mesajına 2.126 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1004 58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

ben alfım biletimi her zaman sivasın arkasındayız
58_babacan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 11:26   #15
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

valla ne zaman gecsem kulubenı onunden hep kuyruk var bilet için ama bılmıyorum artık
__________________
Bu kadar taraftarın ıcınde bız taraftar olamayız haydi eyvallah ;)
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 11:26   #16
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

[QUOTE=Aydogan58;386418]ya bukadarda olmaz,,,,olamaz!!!

2 veya 3 liraya da mac seridilmez!!!!!
bele$e versinler ozaman.....

$öylece bir dü$ünün,,,maca gelen olmassa,, tribünler dolmassa bu klüb ve SivasSpor nasil gelecegini garantiler...!!!!
tabiki onlarin menfatina ve Sivasimiz, SivasSporumuz icin gitmeniz gerekir ki kassalara paralar toplansin ve hocalarimiza transfer dü$üncelerine katilsin,,

SivasSporda güclensin,,,
bu bir mahale maci veya klübü degilki 2liralik maca seyirci cagralim,,,, ba$kalari bir ak$am hali sahada mac yapmak icin nerden baksan 4-5 lira veriyor,,,digerleri kahvede bilen bir maca seyretmek icin 2 veya 5 lirayi gözden cikardiyor ki.....

bence biletler cok ucuz satiliyor aslinda
15 liradan ucuza biletlerimiz satilmamali[/QUOTE

Doğru lafa ne denir. Fakat bir de gerçekler var, benim demek istediğimi Sivasspor'un her maçını statta izleyenler anlar.
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 11:58   #17
konartr58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2008
Mesajlar: 774
Thanks: 137
229 Mesajına 362 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 konartr58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

taraftara çağrı konusunda eyuphan aydın'ın www.sivashaber.net adresinde ki "taraftar mı olsak seyirci mi?"başlıklı yazısını okumanızı öneririm.
bu yazısının son prağrafını sizlerle paylaşmak istedim.
"Ayda yılda bir stada geliyorsun, Onu da seyir halinde seyrediyorsun... İnanın o ritme küçük bebeler bile ayak uydurabilir. Ama bizim çekirdekçiler çıt çıt sesinden başka bir şeyi bilmiyorlar. Bazen düşünüyorum, Stadın önünde maç izlerken taraftarı etkileyecek bir şeyler satılmasa diye? Ama işte sadece düşünmeyle kalıyorum. Yine bazen düşünüyorum Sivasspor yönetimi birde taraftar yetiştirme okulumu açsa ne?

Evet Sivaslılar. Sivasspor Sivas’a bir Avrupa takımı getirdi. İnanıyoruz bu iş bununla kalmayacak. Hadi bakalım Pazar günkü maça hazır olalım. Orada gerçek bir taraftar olduğumuzu gösterelim"
konartr58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 15:02   #18
XXCakir58
Usta Yiğido
 
XXCakir58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.06.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 2.574
Thanks: 4.642
574 Mesajına 790 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 993 XXCakir58 FAZLA SÖZE GEREK YOKXXCakir58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

insallah stadlarimiz dolu olur. Herkese sesleniyorum, lütfen 4 eylülü dolduralim. Keske bende olsaydim orda, kesin giderdim.
Öyle bir destek olalim ki, oyuncular birbirlerini anliyamasin.
Paylasim icin sagol.
__________________
Cok Insan gördüm üstünde elbisesi yok, cok elbise gördüm icinde Insan yok.
XXCakir58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 18:59   #19
sivasli215
Usta Yiğido
 
sivasli215 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.11.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1.497
Thanks: 94
299 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 841 sivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

arkadaşlar , ben bunun biraz temkin mesajı olduğunu zannediyorum
stadımızın pazar ünü dolacağını da düşünüyorum
aylardan temmuz günlerden pazar,sivasımız tarihinde kendi evinde ilk kez bir avrupa maçına çıkıyor

yok yok,merak etmeyin , herşeye rağmen o stad dolar,dolması lazım
tüm türkiyenin gözü önünde bizi mahçup etmez sivastaki hemşerilerimiz

taraftarımızla birlikte turu geceriz,endişeniz olmasın...
__________________
havası sert,insanı mert diyarın evlatlarıyız;biz sivaslıyız!
sivasli215 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda sivasli215'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 19:05   #20
cügo58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 27.06.2008
Mesajlar: 334
Thanks: 155
104 Mesajına 159 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 691 cügo58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

Arkadaslar biz Yurtdisindayiz diye gidemiyoruz bari siz deskleyin Sivassporumuzu.
Yani Bilet Fiyatina diyecek birsey yok biz Almanyada biz Dostluk maclarina 20-40 ylt arasi harciyoruz burda.
Maddi gücü yeten gitsin.
cügo58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda cügo58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git