Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 11:41   #31
Eyvaz94
Yiğido
 
Eyvaz94 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.06.2008
Yaş: 31
Mesajlar: 488
Thanks: 193
132 Mesajına 203 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 706 Eyvaz94 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

insallah basarili oluruz.su grbalj daha neki onumuzde braqa var onu yenib geceriz turu
Eyvaz94 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 11:58   #32
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1028 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Öncelikle aldığımız galibiyetten dolayı futbolcularımızı, teknik ekibi ve yönetimi kutluyorum. Galibiyet tüm Sivassporlular için kutlu olsun mutlu olsun, Allah devamını getirsin!

Uzun bir süre sonra Sivas'ta maç izleme şansım oldu. İki yıl evvel 4 Eylül'de izlediğim Fener'le 1-1 berabere kaldığımız maçla, bu maçta taraftarın, şehrin ve kurumsal kulüp yapısının ne derece değiştiğine ve geliştiğine dair mukayese yapma imkanım oldu. Hemen sevinerek belirtmek gerek ki artık Sivaslı takımına sahip çıkıyor. Şehirde ciddi bir Sivasporluluk bilinci oluşmuş. Bunun en büyük göstergesi, maçı evlerinde ücretsiz TRT ekranlarından izleyebilecekken 14 bin civarında taraftarın tribüne gelip takımlarına destek vermesidir.

Diğer bir sevindirici husus, iki yıl evvel tribünlerde üzerinde kırmızı beyaz neredeyse hiçbirşey olmayan taraftarın bugün çoluk çocuk, yaşlı genç, kadın erkek üzerlerinde formalarla, şapkalarla, t-shirtlerle tribünleri doldurmasıdır. Bu arada tribünde gördüğüm yüzlerce bayan taraftara özellikle teşekkür etmek istiyorum. Belki de onların sayesinde tek kelime küfür işitmeden bir maç izledim. Sağolun, varolun, herzaman bekleriz!

Ayrıca taraftarımız kendi kendine sadece bir iki amigonun yönlendirmesiyle artık iyi tezahürat yapabiliyor, top rakipteyken inanılmaz baskı oluşturuyor -ki bence dün akşamın en sevindirici güzel gelişmesi bu idi. Demekki zamanla taraftar grubu denilen ve kendilerini bulunmaz bursa kumaşı sanıp, kimsenin sözünü dinlemeyen, birleşmeyen, hemen her platformda bol bol hava atan güruha veya güruhlara ihtiyaç kalmayacak! (İyileri tenzih ederim, onlar zaten kendilerinin farkında!)

Takım için de bir kaç cümle sarf etmek gerekirse, orta sahada top yapacak ve takımı organize atağa kaldıracak futbolcuların eksiği hissedildi. Bu sorunu giderecek iki silahımız mevcut: Muhammed Ali ve Sergio. Fakat Sergio'nun neden hala son beş-on dakikada oyuna alındığını ve maçın büyük bölümünü kenarda geçirdiğini anlamış değilim. Uzun boylu Gribalj defansına sürekli hava topları gönderdik, neticesinde Mehmet Yıldız ve Balili çok da fazla etkili olamadılar. Çözüm yine bizde, Bülent Hoca bunu muhakkak görüyordur.

Neyse şimdilik bu kadar, Braga maçında yine Sivas'tayım, İnşallah tribünden desteğimize devam edeceğiz. Braga'nın evinde aldığı başarılı sonuçlara bakarsak, Sivas'ta oynayacağımız ilk maçımızın ne derece önemli olduğu ve hem takım hem taraftar olarak Gribalj maçından iki kat daha fazla emek sarfetmemiz gerektiği gerçeğini hatırlatırım...
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 16:04   #33
XXCakir58
Usta Yiğido
 
XXCakir58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.06.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 2.574
Thanks: 4.642
574 Mesajına 790 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 993 XXCakir58 FAZLA SÖZE GEREK YOKXXCakir58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: MAÇIN ARDINDAN

öncelikle sizik kutluyorum hocam. Insallah bragayi da yeneriz ve uefaya vizemizi aliriz. Sonuna kadar arkanizdayiz, sizi destekliyoruz.
Paylasim icin sagol.
__________________
Cok Insan gördüm üstünde elbisesi yok, cok elbise gördüm icinde Insan yok.
XXCakir58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 16:45   #34
yigidoo
Tecrübeli Yiğido
 
yigidoo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 628
Thanks: 54
116 Mesajına 170 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigidoo isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz başta olmak üzere teknik direktörümüz Bülent Uygun ve ekibini, sahada 90 dakika büyük bir mücadele örneği sergileyen futbolcularımızı ve takımlarını hiçbir zaman yalnız bırakmayan Yiğidoları kutluyor, UEFA yolunda Sivasspor'umuza başarılar diliyorum
yigidoo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 18:26   #35
cücü baba
Tecrübeli Yiğido
 
cücü baba - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.11.2007
Yaş: 58
Mesajlar: 787
Thanks: 840
253 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 759 cücü baba BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

ALLAH nazarlardan saklasın gümbür gümbür geliyoruz inşallah geçen seneki talihsiz sakatlıklar olmaz bu senede ligi sallayacağız..
__________________
CÜCÜ BABA'NIN YERİ
cücü baba isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 14.07.2008, 18:28   #36
davulcu
Usta Yiğido
 
davulcu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.05.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 2.332
Thanks: 6.003
734 Mesajına 1.083 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 893 davulcu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

şampiyon sivasım ne istersen iste benden
istersen donatayım dörtbiryanı bayraklarla
istersen bağırayım istanbuldan sivasa

uefa kesmez bizi sene şampiyonlar ligi
yüğidodur namımız kimse durduramaz bizi
isterseniz göklere çıkarırız sizi
haydi yiğidom avrupada güldür bizi

sen yiğidosun senin namın belli
büyük taraftarın var çok ateşli
4 eylülü cehenneme çevirir
haydi yiğidom sivas rüzgarı estir
__________________
ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HERGÜN BİRİNİZİ BİRGÜN HEPİNİZİ KÖKÜNDEN KAZIYACAĞIZ...
davulcu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 15.07.2008, 08:58   #37
HaSiVasLıM58
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 25.11.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 727
Thanks: 388
231 Mesajına 457 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 HaSiVasLıM58 TAM BIR BEYEFENDIHaSiVasLıM58 TAM BIR BEYEFENDIHaSiVasLıM58 TAM BIR BEYEFENDIHaSiVasLıM58 TAM BIR BEYEFENDIHaSiVasLıM58 TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

Hocam Helallllllllllllllllllllllllll llll olsunnnnnnnnnn sanaaaaaaaaa helalllllllllllllllllllll olsun senin yerini doldurabilecek bir insan asla ama asla gelemez bir başkanımız diğeri sizz ALLAH Razı oolsunnnnn ''Güneşden adeta kızıla'' dönmüşsün hocam inanın beni duygulandırdı sizin gittiğinizi asla ama asla düşünmek bile istemiyorum ALLAH Sizi başımızdan eksik etmesin inşallah....
HaSiVasLıM58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 15.07.2008, 20:57   #38
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

hocam sizi ve ekibinizi tebrik ediyorum Allah razı olsun ve yolumuz açık olsun .. uefa bekle YİĞİDOLAR geliyor...
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN
Alt 16.07.2008, 07:09   #39
sariyolak
Yeni Yiğido
 
sariyolak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.04.2008
Yaş: 61
Mesajlar: 38
Thanks: 40
3 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 668 sariyolak FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN

başta bülent hocamız,başkanımız,türkiye için ter döken futbolcularımıza bizlere bu mutluluğu yaşattığı için yürekten teşekkür ediyorum.allah yolunuzu açık etsin.sevgiler saygılar.kangallı
sariyolak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git