abı bu konustugumuz zaten futbol değil.olay futboldan cıktı.bu adı herıfler forumlarında sivasa sivasspora ana avrad kayarlar nerde sıvasspor haberı varsa ususur fıtne fesat yazıları yazar karalarlar hatta memleketlerınde kahvelerde bıle dedıkodumuzu yaparlar.trabzonlu spor yorumcuları sıvasspor adını bıle teleffuz etmeden kıskanclıktan catlarcasına ortadan ıkıye ayrılırlar.bazılarıda gelır burda kem kum eder saçmalar kendı çaplarında posta koymayakalkısırlar..ulan sız kımsınız??ses çıkarmadık efendılıgımızı bozmdık ama bı yere kadar patlarsak o klupten o sehırden bı Allah ın kulu bu sehre ne maç gunu nede Allah ın her hangı bı gunu gıremez...yuregı olan trabzonlu varsa arasın bulsun benı harbıcıyse yok ormantıkse zaten ısı burdan sallamak olur onun da kısılıgı yoktur zaten...
ahdımız var sıza hafıften dayak atıcaz

gorursek eger..geceden beklıyoruz
