Alıntı:
DOCKA Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşım benim tayinim geçen sene sivasa çıktı geldiğimde kombinelerin en güzel yerleri satılmıştı ve geçen sene içerdeki oynanan tüm maçlarda maraton tribününden izledim hiçbir maça gitmemezlik etmedim Şampiyonlar ligine katılınca sivassporlu olan değilim ben kayseride görev yaparken sivasın geldiği her maça gittim ve takımı destekledim bu sene de her maçtan sonra emin ol sesim kısılarak evime döndüm ve yazımdada belirttim dün sorduğumda en iyi kombine yerlerinin satıldığını söyledi oradaki bayan benim sinirlendiğim nokta bu zaten benim geçen sene durumum ortada iken kombinelerin çıktığı gün soruyorum geçen seneki kombine sahiplerine öncelik tanınacakmış ve zaten iyi yerler şu an satılmış kötü yerde izlemektense kombine almam yine her hafta bilet alırım napayım üstelik üzüldüğüm diğer bir noktada desenize bu sene YİNE TEZAHÜRAT YERİNE ÇEKİRDEK ÇITIRTISI DİNLEYECEĞİZ :d
|
Sevgili Metal Gear ve Docka nickli dostlar; Sizin niye bu kadar zorunuza gitti ki arkadaşlar ben Şampiyonlar ligi olunca aklı başına gelenler için söyledim o lafı siz öyle değilseniz boşuna gocunmayın. Çekirdek konusunda kesinlikle size katılıyorum maalesef evde durmaktansa maça gidiyim, çekirdeğimi çitler, simidimi yer, iki yorum yapar gelirlm zihniyetindeki adamlar maalesef en güzel yerleri kapıyorlar.
*hepburdayız* nickli arkadaşım okuma-yazma biliyorsan benim mesajımı bir daha oku, ondan sonra ahkam kes; fiyatın gayet iyi olduğunu zaten söylemişim şovalyelik yapma,benim sitemim taksit olayına taksit olayında takımın bir kuruş bile zararı kaybı olmuyor. Biz kulübü en az senin kadar düşünür ve paramızın son kuruşuna kadar da veririz. Yine bayrağımı,formamı kapıp gırtlağım patlayana kadar bağıracağım ama bu sefer kombinem olmayacak