Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Serbest Alan, Sivas Paylaşım, Sivas Forum, Sivaslılar > Kilitli Konular

Kilitli Konular Kilitlenmiş Konular

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 20.11.2005, 10:58   #31
1967 dernek serkan20
Usta Yiğido
 
1967 dernek serkan20 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 1.171
Thanks: 1
22 Mesajına 50 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 1967 dernek serkan20 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

türkün türkten sivaslının da sivaslıdan başka dostu yoktur
ayrıca o blatteri bende kınıyorum
kendi yaptıklarını medeniyetten sanan
kendine yapılanları kabul edemeyen başkanın
Allah cezasını versin
başkada bişey demiyom
__________________
Medeniyet açmak ise bedeni
hayvanlar bizden daha medeni
M.Akif ERSOY
1967 dernek serkan20 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 12:28   #32
Sarkdakikisla58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 230
Thanks: 9
6 Mesajına 7 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Sarkdakikisla58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
Ser58dar Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşım it iti ısırır mı?Birde bunlar aynı cins(Kangal köpeklerimizi tenzi ederim)
Bunlara en güzel cevap ZARABEYin yazdığı yazıyı fifa başkanına yollamak birşey çıkmasada denemekte fayda var.Bir söz vardır:
Savaşanlar herzaman kazanamaz ama kazanalarda hep savaşanlar olmuştur.
hay senín azigina saglik ne güzel demissin
Sarkdakikisla58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 12:41   #33
BekirBayrak
Usta Yiğido
 
BekirBayrak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.408
Thanks: 6.386
877 Mesajına 3.035 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 906 BekirBayrak isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
Ser58dar Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşım it iti ısırır mı?Birde bunlar aynı cins(Kangal köpeklerimizi tenzi ederim)
Bunlara en güzel cevap ZARABEYin yazdığı yazıyı fifa başkanına yollamak birşey çıkmasada denemekte fayda var.Bir söz vardır:
Savaşanlar herzaman kazanamaz ama kazanalarda hep savaşanlar olmuştur.
arkadasım bak bu konuda sonuna kadar haklısın
ve ayrıca bızım kangalları bu ıtlerın sınıfından ayırdıgın için de ayrıca tskler
__________________
http://img234.imageshack.us/img234/5302/herseyeb8.gif


İnsan bu,su misali,kıvrım kıvrım akarya;
Bir yanda akan benim,öbür yanda SAKARYA.

NECİP FAZIL KISAKÜREK
BekirBayrak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 13:44   #34
Serd@r
Usta Yiğido
 
Serd@r - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.11.2005
Mesajlar: 1.314
Thanks: 12
14 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 886 Serd@r BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart

Alıntı:
Sarkdakikisla58 Nickli Üyeden Alıntı
hay senín azigina saglik ne güzel demissin
Allah razı olsun gardaş o senin güzelliğin sağol!
Serd@r isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 13:45   #35
Serd@r
Usta Yiğido
 
Serd@r - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.11.2005
Mesajlar: 1.314
Thanks: 12
14 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 886 Serd@r BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart

Alıntı:
cavusbasli_58 Nickli Üyeden Alıntı
arkadasım bak bu konuda sonuna kadar haklısın
ve ayrıca bızım kangalları bu ıtlerın sınıfından ayırdıgın için de ayrıca tskler
Eyvallah gardaşım sağolasın!
Serd@r isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Baska ne bekliyoruz!?
Alt 20.11.2005, 13:56   #36
gercek58li
Usta Yiğido
 
gercek58li - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 1.657
Thanks: 27
50 Mesajına 75 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 gercek58li ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Frage Baska ne bekliyoruz!?

Bunlarin her firsatta HACLI ZIHNIYETI ni savunduklari böyle ufak birseyde bile ortaya cikiyor!
Isteselerde saklayamiyorlar,ama biz daha Avrupa hayraniyiz ve peslerinden kosmaya devam ediyoruz...
__________________
TEK MILLET-TEK YÜREK-TEK BAYRAK
gercek58li isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 14:33   #37
Arif Coşkun
Usta Yiğido
 
Arif Coşkun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 2.313
Thanks: 164
138 Mesajına 217 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 997 Arif Coşkun isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
gercek58li Nickli Üyeden Alıntı
Bunlarin her firsatta HACLI ZIHNIYETI ni savunduklari böyle ufak birseyde bile ortaya cikiyor!
Isteselerde saklayamiyorlar,ama biz daha Avrupa hayraniyiz ve peslerinden kosmaya devam ediyoruz...
Güzel kardeşim,konuyu konuştukça farklı yönlere çekiliyor ama yazmadanda edemedim.Bu hangi ülke insanı için olursa olsun.Eğer sesini duyurmak istiyorsan ya dini,yada milli duyguları kullanacaksın. Bu İsviçre veya bizim ülkemiz yada herhangi bir ülke için geçerli. Bunları kullanarak kendi adına prim yapma heveslileri ne yazıkki oldukça fazla.Buna milliyetçi yada ne dersen de.
Dünya evrensel barış ve medeniyete hızla gitmek isterken,biz hala eskileri kaşıyarak haçlı seferi yok başka sefer deyip insanları daha çok kine yönlendirmeye çalışıyoruz. Lütfen bırakalım bunları. Avrupa peşimden koş demiyorki,düşünün biraz Avrupa ülkelerinde ne kadar vatandaşımız çalışıyor,ne arıyor insanlarımız orada? Onlarda kişi başına düşen gelire bak bir de bizdekine bak? arada korkunç fark var. Neden acaba. Ben büyüğüm demekle büyük olunmuyor. Söz sahibi olmak istiyorsan önce ekonomin çok iyi olacak.Önce kendimizi geliştirecez,onların seviyesine gelecez.Yok şöyle yok böyle demekle olmuyor.Ortada bir haksızlık var yapılan bir fiili haraket var.Yapma kardeşim.Bile bile neden yapıyorsun.Gerçekleri ne kadar saklarsın.Basınada kızmaya gerek yok.Biz istediğimzi kadar saklayalım gizleyelim ne kadar başarılı oluruz.Tüm dünyadanda saklayamazsınki.Ha sonra gerçekleri saklamak ne kadar adaletli bir durum o da ayrı bir konu.Onun için duyguyla değil mantıkla haraket edersek gerçekleri daha iyi görmüş oluruz sanırım.Bu davranış biçimi onlar için de geçerli tabiki.Lütfen bu konuyu daha fazla gerip ilerisi için daha kötü sonuç çıkarmaya çanak tutmayalım.Hatalı olduğumuzu kabullenip özür dilemesinide bilmeliyiz.
Herkese saygılar.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
Arif Coşkun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 14:54   #38
gercek58li
Usta Yiğido
 
gercek58li - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 1.657
Thanks: 27
50 Mesajına 75 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 gercek58li ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Arif Kardesim,ben ortaligi germeyi en son isteyecek biri olarak,haricten gazel okumuyorum.
Malesef istemiyerekte olsa ben de Almanyada yasiyorum 25 yildir!
Bunlarin hepsi ne yazikki ayni zihniyetteler.Birkac gündür burdaki basini takip ediyorum.Tek suclu bizmisiz gibi veryansin ediyorlar.Dün gazetenin birinde Alpay icin; "Türk günahkar bugün Köln icin oynayacak!" basligi vardi.
Ekonomiye gelince Avrupa cöküse gecmis durumda.
Onlarin seviyesine gelmekmi? Allah korusun!Insallah düsmeyiz onlarin seviyesine!Avrupa birligi sevdasindanda bir an önce vazgeceriz...
__________________
TEK MILLET-TEK YÜREK-TEK BAYRAK
gercek58li isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 16:31   #39
Siir_Misali
Acemi Yiğido
 
Siir_Misali - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.09.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 165
Thanks: 0
3 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Siir_Misali ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Daumen hoch

bende mail.gönderdim..inşallah işe yarar..
__________________
Konuşmak İhtiyaç olabilir,
Ama susmak Bir Sanattır..!
Siir_Misali isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 20.11.2005, 16:46   #40
deli_yigido
Yiğido
 
deli_yigido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 39
Mesajlar: 416
Thanks: 69
48 Mesajına 76 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 deli_yigido ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

vaLLa ben gönderdim ama "TINN" bence..
"TÜRK'ün TÜRK'ten başka dostu yoktur..!!"
__________________
Sivasspor Aşkı, Yeniçeri Ruhu !
deli_yigido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git