Alıntı:
|
gercek58li Nickli Üyeden Alıntı
Bunlarin her firsatta HACLI ZIHNIYETI ni savunduklari böyle ufak birseyde bile ortaya cikiyor!
Isteselerde saklayamiyorlar,ama biz daha Avrupa hayraniyiz ve peslerinden kosmaya devam ediyoruz...
|
Güzel kardeşim,konuyu konuştukça farklı yönlere çekiliyor ama yazmadanda edemedim.Bu hangi ülke insanı için olursa olsun.Eğer sesini duyurmak istiyorsan ya dini,yada milli duyguları kullanacaksın. Bu İsviçre veya bizim ülkemiz yada herhangi bir ülke için geçerli. Bunları kullanarak kendi adına prim yapma heveslileri ne yazıkki oldukça fazla.Buna milliyetçi yada ne dersen de.
Dünya evrensel barış ve medeniyete hızla gitmek isterken,biz hala eskileri kaşıyarak haçlı seferi yok başka sefer deyip insanları daha çok kine yönlendirmeye çalışıyoruz. Lütfen bırakalım bunları. Avrupa peşimden koş demiyorki,düşünün biraz Avrupa ülkelerinde ne kadar vatandaşımız çalışıyor,ne arıyor insanlarımız orada? Onlarda kişi başına düşen gelire bak bir de bizdekine bak? arada korkunç fark var. Neden acaba. Ben büyüğüm demekle büyük olunmuyor. Söz sahibi olmak istiyorsan önce ekonomin çok iyi olacak.Önce kendimizi geliştirecez,onların seviyesine gelecez.Yok şöyle yok böyle demekle olmuyor.Ortada bir haksızlık var yapılan bir fiili haraket var.Yapma kardeşim.Bile bile neden yapıyorsun.Gerçekleri ne kadar saklarsın.Basınada kızmaya gerek yok.Biz istediğimzi kadar saklayalım gizleyelim ne kadar başarılı oluruz.Tüm dünyadanda saklayamazsınki.Ha sonra gerçekleri saklamak ne kadar adaletli bir durum o da ayrı bir konu.Onun için duyguyla değil mantıkla haraket edersek gerçekleri daha iyi görmüş oluruz sanırım.Bu davranış biçimi onlar için de geçerli tabiki.Lütfen bu konuyu daha fazla gerip ilerisi için daha kötü sonuç çıkarmaya çanak tutmayalım.Hatalı olduğumuzu kabullenip özür dilemesinide bilmeliyiz.
Herkese saygılar.