12.08.2014, 21:29
|
#22
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 01.01.2008
Mesajlar: 1.810
Thanks: 4.267
1.233 Mesajına 3.125 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: Taraftara Kombine Jesti
Alıntı:
sinan-58 Nickli Üyeden Alıntı
sırada beklemekle kimsenin sivassporluluğunu ölçemezsiniz bizim dert yakındığımız noktayı başka yerlere çekmeyin adamlar 5 tane gişeden 1 tanesini çalıştırıyor diyoruz siz gelmiş onlar vefakar taraftarmış diyorsunuz
|
Bilet alma, maça gitme, sudan ucuz kombinelere itibar etme, GS taraftarı 38000 Pasolig kartı almış, FB ve BJK da bir o kadar, Konyaspor taraftarı 9000, Balıkesirspor taraftarı 8000 Pasolik kartı almış, Sivasspor taraftarı 2000 daha ne ile Sivasspor taraftarlığını ölçeceğiz,bize izah edinde bizde öğrenelim.
Sonra Pasolig kartı sadece stadyum gişelerinde değil internettende veriliyor, bir gişe açık, iki gişe kapalı bahanesi, ipe un sermek gibidir, sonra sırada bekliyen o Sivasspor sevdalılarına teşekkür etmeme sen neden alındın ben onuda anlayamadım.
Bir taraftar olarak bizim derdimiz tribünlerimiz dolsun, kendi sahamızda, deplasmanda oynuyor gibi birkaç taraftara oynanmayalım.
|
|
|