Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 20.03.2007, 16:16   #11
yigido_furkan
Usta Yiğido
 
yigido_furkan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2006
Mesajlar: 1.661
Thanks: 21
226 Mesajına 403 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 yigido_furkan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

inş. son maçlarda basarılı olur ve ligte kalır Üsküdar herkesın destek olması lazım
yigido_furkan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 20.03.2007, 19:34   #12
Anatolia1908
Acemi Yiğido
 
Anatolia1908 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2007
Mesajlar: 123
Thanks: 0
9 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 716 Anatolia1908 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

bilecik taraflarindaki sivasli kardesler bu pazar gunu 13,30 da bılecıksporla macımız var .. Bİlginize sizlere ihtiyacı olacak futbolcularımızın orda yalnız olmadıklarını anlasınlar bız gelemıyoruz otobus yok otobus tutacak paramız da kalmadı ..
CANIMIZ YANIYOR
Anatolia1908 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 20.03.2007, 19:41   #13
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

Cidden yazık oluyor bu takıma,
madem pilot takım olarak aldık, bizim bir alt ligimizde olması için çaba sarfetmeliydik :(
  Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 20.03.2007, 19:42   #14
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

Alıntı:
Anatolia1908 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bilecik taraflarindaki sivasli kardesler bu pazar gunu 13,30 da bılecıksporla macımız var .. Bİlginize sizlere ihtiyacı olacak futbolcularımızın orda yalnız olmadıklarını anlasınlar bız gelemıyoruz otobus yok otobus tutacak paramız da kalmadı ..
CANIMIZ YANIYOR


keske sivas ta olsa bi macınız
__________________
Bu kadar taraftarın ıcınde bız taraftar olamayız haydi eyvallah ;)
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 11:25   #15
yigidolar06
Usta Yiğido
 
yigidolar06 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 2.836
Thanks: 13.312
1.086 Mesajına 2.733 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1055 yigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart -->: --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

Alıntı:
Anatolia1908 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bilecik taraflarindaki sivasli kardesler bu pazar gunu 13,30 da bılecıksporla macımız var .. Bİlginize sizlere ihtiyacı olacak futbolcularımızın orda yalnız olmadıklarını anlasınlar bız gelemıyoruz otobus yok otobus tutacak paramız da kalmadı ..
CANIMIZ YANIYOR
BİLECİKDE MAÇA GİDELİM ARKADAŞLAR ÜSKÜDAR ANADOLU SİVASSPORUMUZA DESTEK OLALIM
__________________
yigidolar06 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 11:36   #16
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

Alıntı:
Anatolia1908 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bilecik taraflarindaki sivasli kardesler bu pazar gunu 13,30 da bılecıksporla macımız var .. Bİlginize sizlere ihtiyacı olacak futbolcularımızın orda yalnız olmadıklarını anlasınlar bız gelemıyoruz otobus yok otobus tutacak paramız da kalmadı ..
CANIMIZ YANIYOR
okuyusun insanin üzülmemesi elde degil :(

yöneticiler kararlastirdilar anlastilar
bir iki kereylede olmuyor destek
madem bu yola bas koyuldu, sonuna kadar destek olunmali,
Sivasspor`un kardes takimi Anadolu Üsküdar`sa
taraftarimiz onada sahip cikmali, destek olmali

insallah bundan sonra herkes kardes takimin ne oldugunun bilincine varirlar
ve Anadolu Üsküdar`ada sahip cikarlar

Takima basarilar dilerim
umarim bu sezonu atlatirlar ve gelecek sezon istedikleri yere ulasirlar
  Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 11:41   #17
RECEP_YÜKSEL
Usta Yiğido
 
RECEP_YÜKSEL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 57
Mesajlar: 1.869
Thanks: 320
485 Mesajına 1.354 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 960 RECEP_YÜKSEL ist jedem bekanntRECEP_YÜKSEL ist jedem bekanntRECEP_YÜKSEL ist jedem bekanntRECEP_YÜKSEL ist jedem bekanntRECEP_YÜKSEL ist jedem bekanntRECEP_YÜKSEL ist jedem bekannt
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

performansları ise içler acısı. Üsküdar Anadolu ve Beykoz, amatör lige düşmemeye oynarken Vefa da amatörlükten kurtulmaya çalışıyor. 'Üç küçükler' 100. yıllarını kutlamayı akıllarından bile geçirmiyor. Parasızlık ve ilgisizlikten yakınan kulüp çalışanları ise verdikleri emek karşısında ücret almadıklarını, fahri olarak görev yaptıklarını söylüyor. Bir zamanlar statları hıncahınç dolduran ve 15-20 bin kişiye oynayan Üsküdar Anadolu'nun son Çorlu maçında tribünde yüz taraftarı bile yoktu.


NE KADAR DESTEK VERİLDİĞİ BURDAN BELLİ ---- HABER GENÇ TÜRK
__________________
????????????????
RECEP_YÜKSEL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 13:50   #18
yigidolar06
Usta Yiğido
 
yigidolar06 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 2.836
Thanks: 13.312
1.086 Mesajına 2.733 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1055 yigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart -->: --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

Alıntı:
RECEP_YÜKSEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
performansları ise içler acısı. Üsküdar Anadolu ve Beykoz, amatör lige düşmemeye oynarken Vefa da amatörlükten kurtulmaya çalışıyor. 'Üç küçükler' 100. yıllarını kutlamayı akıllarından bile geçirmiyor. Parasızlık ve ilgisizlikten yakınan kulüp çalışanları ise verdikleri emek karşısında ücret almadıklarını, fahri olarak görev yaptıklarını söylüyor. Bir zamanlar statları hıncahınç dolduran ve 15-20 bin kişiye oynayan Üsküdar Anadolu'nun son Çorlu maçında tribünde yüz taraftarı bile yoktu.


NE KADAR DESTEK VERİLDİĞİ BURDAN BELLİ ---- HABER GENÇ TÜRK
artık sahip cıkalım bu durumdan kurtuluruz inşallah.
__________________
yigidolar06 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 15:12   #19
Anatolia1908
Acemi Yiğido
 
Anatolia1908 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2007
Mesajlar: 123
Thanks: 0
9 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 716 Anatolia1908 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/ha...aberno=516283#


Beykoz, Vefa, Anadolu... 100. yılları cefa dolu









ERHAN GÜVEN
1908'de kurulan Üsküdar Anadolu ile Beykoz, F.Bahçe ve Beşiktaş gibi semt takımı. Aynı yıl kurulan Vefa da G.Saray gibi lise ekolünden. Ama 100. yıllarının eşiğine geldikleri şu günlerde üçünün de durumu içler acısı. Üsküdar Anadolu ve Beykoz amatöre düşmemeye, Vefa da amatörlükten kurtulmaya çalışıyor. Beşiktaş, G.Saray ve F.Bahçe’nin ardından Türk futbolunun en eski kulüpleri olan Beykoz, Vefa ve Ana-dolu, 100. yıllarını kutlamayı akıllarının ucundan bile geçirmiyor.

1903’te kurulan Beşiktaş, kulübün 100. yılını muhteşem etkinliklerle kutladı. 2005’te 100. yılını kutlayan G.Saray farklı etkinliklere imza attı. Şimdi sıra F.Bahçe’de. Hemen her hafta çeşitli organizasyonlarla gündeme gelen Sarı-Lacivertliler, sezon sonunda şampiyonluğa ulaşırsa, Beşiktaş gibi 100. yılı keyifli kapatacak. Ancak bu üç büyük kulübümüz kadar şanslı olmayanlar da var. 1908’de kurulan Anadolu Üsküdar, Beykoz ve Vefa, günü kurtarma derdinden 100. yılı düşünmeye fırsat bulamıyor. Alt liglerde her türlü çileyi çeken, imkansızlıklarla boğuşan bu asırlık çınarlar, aynı dönemlerde kuruldukları üç büyükleri iç geçirerek izliyor.


Oysa Üsküdar ile Beykoz, tıpkı F.Bahçe ve Beşiktaş gibi semt takımı. Vefa, G.Saray gibi lise ekolünden geliyor. 3. Lig 4. Grup’ta son sırada bulunan Anadolu Üsküdar, böyle giderse 100. yılını amatör kümede geçirecek. Aynı gruptaki Beykoz da geçen hafta evinde mağlup olunca küme düşme korkusu hissetmeye başladı. Vefa ise yeniden profesyonel liglerde oynamanın hayalini kuruyor. Nisandaki 3. Lig’e yükselme maçlarına hazırlanan Vefa, 100. yılında amatörde kalmayı hiç istemiyor. Yani işin özeti, bir tarafta 100. yılını zenginlikler içinde geçiren üç büyükler, diğer yanda Türk futbolunun öteki 100’leri.


***


Fener’i kuran Anadolu, amatöre gidiyor


Aslında Anadolu Üsküdar’ın kökleri 1800’lerin sonuna dayanıyor. 1907’de kurucuların bir bölümü kulübü Kadıköy’e taşımaya niyetlenmiş. Buna itiraz edilince de aradaki ipler kopmuş. Bu fikri ortaya atanlar Üsküdar’dan ayrılarak Kadıköy’e yerleşmiş ve F.Bahçe’nin temellerini atmış. Kalan grup, 1908’de Anadolu ismiyle günümüze kadar ulaşan kulübü kurmuş. Mehmed Burhaneddin (Burhan Felek) ile kardeşi Dr. Hüdai Bey kurucular arasında yer alıyor. Güreş, atletizm, atıcılık başta olmak üzere çeşitli dallarda önemli başarılar elde edilmiş. Kuruluş renkleri yeşil-sarı olan Anadolu, İstanbul Ligi’nde uzun yıllar yer almış. Daha sonra adını Anadolu Üsküdar 1908, renklerini ise yeşil-beyaz olarak değiştirmiş.


Bize bu bilgileri veren Kulüp Müdürü Erdal Özbey 65 yaşında ve bir dönem Üsküdarspor’da forma giymiş. 17 senedir canla başla takıma hizmet ediyor. Emekleri karşılığında hiçbir ücret talep etmiyor. Onu kulübe bağlayan şey futbol ve Üsküdar sevgisi. Gelecek yıl kuruluşunun 100. yılını kutlayacak olan Türk futbolunun en eski kulüplerinden Anadolu Üsküdar, tarihinin en sıkıntılı günlerini geçiriyor. Yeşil-Beyazlılar, geçen hafta kendisi gibi ligden düşmemeye oynayan Çorluspor’a 2-1 yenilince ligin dibine indi. Kulüpte korkunç bir maddi sıkıntı var. Hiçbir gelirleri de yok dense yeridir. Az da olsa Üsküdar Belediyesi’nin desteği ve sağdan soldan toplanan paralarla ayakta kalmaya çalışılıyor. Geçtiğimiz sezon Lig B’den 3. Lig’e düşmesinin sebebi de parasızlık. Takımda tanıdık bir sima da var. Futbolseverlerin daha çok Bursaspor’dan hatırlayacağı Selim Özer, 38 yaşında olmasına rağmen Üsküdar’da top koşturmaya devam ediyor.


Anadolu Üsküdar, Sivasspor’un pilot takımı olma yolunda ilerliyor. Mecnun Odyakmaz’ın el atmasıyla takımın kurtulabileceği düşünülüyor. Yakında olağanüstü genel kurul yapılacak ve mevcut yönetim değişecek. Amatöre düşülmezse Sivasspor’un da katkılarıyla gelecek sezon iyi bir takım kurulacak. Yani 100. yıl planları şu an için kümede kalıp kalmamaya göre ayarlı. 3. Lig’de tutunabilirlerse 100. yılda Lig B’ye yükselme hedefi de konabilir!


***


100 seyirciyle 100. yıl kutlanır mı?


Üsküdar’da hali vakti yerinde olan insanların sadece eleştiri yapması yönetimi rahatsız ediyor. Takıma destek noktasında kimsenin kılının kıpırdamağından yakınılıyor. ‘Kulübün parası yenildi’ dedikodularından da artık herkes bıkmış. Olmayan paranın nasıl yeneceğinin izahı bulunamıyor. 1980 darbesinden sonra kulübün bazı tesislerine el konulmuş. Müzesinde kupa yok denecek kadar az. Çünkü hırsızlar kupa, fotoğraf ve ne bulursa xxxxürmüş. Kulübün tarihi de böylece uçup gitmiş. Üsküdar meydanındaki bir berber dükkandaki birkaç eski fotoğraf da olmasa Anadolu Üsküdar diye bir takımın varlığından şüphe edilecek. Tek tesellileri, ilk lisanslı sporcu ve kurucuların isminin yazılı olduğu vexxxxxaların çalınmamış olması.


Anadolu Üsküdar, bir dönem maçlarını Burhan Felek’te oynuyormuş. Hem de 15-20 bin taraftara... Ancak oraya el konulunca, F.Bahçe Stadı’na gitmeleri istenmiş. Başa geçen çekilir misali boş tribünlere karşı epey maça çıkmışlar. Kendilerine ait bir statları olmadığı için çileleri sürüyor. Zaten en büyük sıkıntıları her maçı deplasmanda oynamak! Sezonun ilk yarısında iç saha maçlarını 450 YTL ödeyerek Beylerbeyi Stadı’nda oynamışlar. G.Saray burayı sahiplenince fiyatı 2 bin YTL’ye çekmiş. Tabii Üsküdar’ın gücü bu fiyatı ödemeye yetmemiş. Sezonun 2. yarısında Gençlik Spor İl Müdürlüğü’nün tahsis ettiği Maltepe Stadı’na gidiyorlar. Beylerbeyi’ne zor giden taraftarlar Maltepe’nin yolunu bile bilmiyor. Stadın bedeli 550 YTL, yani makul bir fiyat. Açıkçası başka çareleri de yok. Şimdilik en cazip yer orası gözüküyor. Maçlarını az sayıdaki taraftara oynuyorlar. Mesela, son Çorlu maçında 100 kişi bile yoktu.


100. yıl kutlamaları mı? Belki bir gece düzenleyip kutlama yapılabilir. Zaten başka bir şey de düşünülmüyor. Başta da dedik ya, yeter ki bu sezon amatöre düşülmesin, gerisi gelir!


***


Arsaları bırak, Beykozspor’a bak!


Köklü bir maziye sahip Beykoz, 1959’da başlayan 1. Lig’in ilk sezonunda yer alıyordu. 1966’ya kadar tam 8 sezon bu ligde mücadele etti. Beykoz’un kurulması ve kısa sürede gelişip güçlenmesinde zamanın ünlü futbolcusu ve daha sonra yöneticisi Kelle İbrahim önemli bir rol oynadı. Yelken ve kürek takımları bu dönemde faaliyete geçti ve hatta önemli başarılar kazanıldı. Basketbol şubesi de bulunan Beykoz, aynı zamanda Beko Basketbol Ligi’nde mücadele ediyor.


1966’da küme düşen futbol takımı ise birkaç yıl sonra 3. Lig’e demir attı. 1981’de yeniden 2. Lig’e yükselen takım, yıllarca Süper Lig hayaliyle yanıp tutuşsa da bunu başaramadı. 1998-99’dan itibaren Tepe Grubu’nun el atmasıyla gözünü yükseklere diken Beykozspor’un, bu firma desteğini çekince kendi ayakları üzerinde durmaktan başka çaresi kalmadı.


Sarı-siyah renklere sahip Beykoz; Beşiktaş, G.Saray ve F.Bahçe’den sonra Türkiye’nin 4. takımı olduğuna inanıyor. Geride kalan 99 yıl içinde amatöre düşülmemiş. Fakat böyle bir durumun hiç yaşanmayacağı söylenemez. Zira geçen hafta sahasında Tepecik Belediyespor’a yenilen takım kritik bir viraja girdi.


Beykoz’un kendine ait ne bir idman sahası ne de stadı var. Maçlarını oynadığı Beykoz Stadı kulübün malı değil. Bir vakıfla mahkemelikler. Amatör takımların sahalarında idman yapıyorlar. Bugüne dek belediyeler yeterince sahip çıkmamış. Görevdeki belediye de desteğini çekse kulübün kapısına kilit vurulabileceği ifade ediliyor. Mahalle takımlarının dahi otoparklardan üç-beş kuruş geliri varken, Beykoz’un böyle bir imkanı yok. Daha önce takıma destek olanlar sadece ismini vermiş. Geride ne bir stat ne bir tesis bırakmışlar. Yani arsaları rant kapısı yapılan Beykoz’un takımı da aynı akıbete uğramış.


***


Maç oynanırken dinamit patlatılır mı?


Acarlar’dan yatırım yapmaları istenmiş; ama olumlu cevap verilmemiş. Beykoz’da konuştuğumuz bazı futbolseverler arasında, Acarlar’ın başına gelenleri futbola destek çıkmamalarına bağlayanlar vardı. Ormanlık arazisi bol olan Beykoz’da herkesin rant peşinde koştuğu, takıma sahip çıkmayana halkın da sahip çıkmadığı söyleniyor. 2. Başkan Birol Balıkçı, babadan yönetici. Bir zamanlar 1. Lig’de oynayan takımın 3. Lig’de dahi zar zor ayakta kalmasına içerleyen Balıkçı, ‘Keşke bugünleri görmeseydim.’ diyor.


Başkan Adem Güney, 100. yılda en büyük amaçlarının Lig B’ye yükselmek olduğunu belirtiyor. Diğer hedefler, yeni stat ve tesis projesi. 100. yılı çok basit bir törenle geçiştirmeyi düşünüyorlar. Aslında o anki ekonomik durum ve takımın havasıyla da alakalı bir kutlama yapılması gündemde. Kendilerini üç büyüklerle kıyaslayamıyorlar.


Geçtiğimiz haftasonu Beykoz Stadı’nda Tepecik Belediyespor maçını az sayıdaki taraftara oynadılar. Stadın zemini pek iyi değildi. 1-1 biten ilk yarının ardından herkes Beykozspor’dan galibiyet beklerken, mücadele rakibin 2-1 üstünlüğüyle sona erdi. Maç esnasında stadın yanında devam eden su arıtma tesisi çalışmasında büyük bir patlama oldu. Tribünlerde hafif şiddetli deprem havası oluşturan patlama nedeniyle taraftarların bir bölümü maçı bırakıp sesin geldiği noktaya doğru yöneldi. İşin ilginç yanı, 3. Lig maçı oynanırken stadın hemen dibinde dinamit patlatılmasıydı.
Anatolia1908 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi
Alt 21.03.2007, 17:13   #20
yigidolar06
Usta Yiğido
 
yigidolar06 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 2.836
Thanks: 13.312
1.086 Mesajına 2.733 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1055 yigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart -->: Üsküdar Anadolu Sivasspor Sahipsiz Mi

ÇINARLAR ASLA YIKILMIYACAK ÜSKÜDAR ANADOLU SİVASSPOR DAHA İYİ OLACAK GÜZEL GÜNLER YAKINDA
__________________
yigidolar06 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git