Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 11:22   #11
eyupk
Usta Yiğido
 
eyupk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.04.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 2.315
Thanks: 7.168
809 Mesajına 1.915 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 944 eyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannteyupk ist jedem bekannt
Standart --->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

BU KADAR OLMAZ KARDEŞİM. NERDEYSE BÜTÜN SİVASLILAR KENDİ TAKIMLARINI TUTMUYORLAR. 3 BÜYÜK TAKIMI TUTUYOARL BU KADAR OLMAZ. O YÜZDEN BÖYLE AZ SATILIR İŞTE.
eyupk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda eyupk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 12:17   #12
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 743 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

Anlamıyorum...
*Maraton B ve C blok 300 YTL iyi fakat A ve D blok neden 300.
*Orta sahanın tam ortası (balkon) ile mesela maraton D blok A-50 aynı fiyat olur mu?
*kale arkası A ve D bloklar hemen hemen her maçta doldu(5 YTL), B ve C bloklar tam tersi boş yine 5 YTL. Bundan bir sonuç çıkarılması gerekmez mi? Mesela şu grblaj (mı ne?) maçında 2 YTL neden olmaz?
*Diger maçlar içinde 2 YTL boş koltuktan iyi değil mi?
*Bende mi bi tuhaflık var? Yoksa bu yöneticiler gece biraz az mı uyuyorlar?
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 12:25   #13
altuntas58
Usta Yiğido
 
altuntas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 3.754
Thanks: 3.244
716 Mesajına 1.358 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1115 altuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

Yazık çok yazık kombine bilet almamak için havadan sudan mazeretler uydurmak biz yiğidolara hiç yakımıyor ne demek iyi yerler satılmış 4 eylül stadyumunda satılan her kombine bilet macı her koltuktan pek ala izlenebilecek yerler zaten macı görmeyen koltuk yoktur biraz fedakarlık biraz özverili ve birazda duyarlı olmaya ne dersiniz sivassporumuz bu sezon 3 kulvarda mücadele edecek buda demek oluyorki en az 25 mac izleyeceğiz istanbulda kombine biletler yanlız süper liğ için satılıyor ama sivassporda bütün maclar için tek kombine bilet gecerli bu sizce hizmet değilmi? öyle sırdan bahanelerin arkasına sığınarak ne yiğido olunur nede sivassporlu olunur gercek sivassporlu kardeşlerim koltuk bulamasda duvarların üstünde bile mac izleyenlerdir kaldıki bizlerde koltuk bulduğumuz gibi üstüne üstlük birde beğenmiyoruz buda yiğidoluğun kitabında asla yer almıyor
BAŞKA SİVAS'TA YOK SİVASSPORDA YOK
altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda altuntas58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 16:59   #14
titizyiğido
Usta Yiğido
 
titizyiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.01.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1.407
Thanks: 94
307 Mesajına 439 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 818 titizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOKtitizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOKtitizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

aslında kombine alanlar için iyi bi uygulamaydı neden ilgi az oldu analayamadım
titizyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 17:04   #15
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

taksit yaptığında vade farkı da almıyor adamlar neden bu ilgisizlik Sivaslılar uyanın...
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 17:44   #16
yigido_0530
Yeni Yiğido
 
yigido_0530 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.03.2006
Mesajlar: 21
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 yigido_0530 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

Ben Kombine Aldım Burdaki Grbalj Maçına Kombinemle Girebilirmiyim Cevap Yazın Lütfen
yigido_0530 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 18:24   #17
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 743 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

Alıntı:
yigido_0530 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ben Kombine Aldım Burdaki Grbalj Maçına Kombinemle Girebilirmiyim Cevap Yazın Lütfen
Evet. Sevgili yiğido girebilirsin...
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 18:27   #18
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 743 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Yazık çok yazık kombine bilet almamak için havadan sudan mazeretler uydurmak biz yiğidolara hiç yakımıyor ne demek iyi yerler satılmış 4 eylül stadyumunda satılan her kombine bilet macı her koltuktan pek ala izlenebilecek yerler zaten macı görmeyen koltuk yoktur biraz fedakarlık biraz özverili ve birazda duyarlı olmaya ne dersiniz sivassporumuz bu sezon 3 kulvarda mücadele edecek buda demek oluyorki en az 25 mac izleyeceğiz istanbulda kombine biletler yanlız süper liğ için satılıyor ama sivassporda bütün maclar için tek kombine bilet gecerli bu sizce hizmet değilmi? öyle sırdan bahanelerin arkasına sığınarak ne yiğido olunur nede sivassporlu olunur gercek sivassporlu kardeşlerim koltuk bulamasda duvarların üstünde bile mac izleyenlerdir kaldıki bizlerde koltuk bulduğumuz gibi üstüne üstlük birde beğenmiyoruz buda yiğidoluğun kitabında asla yer almıyor
BAŞKA SİVAS'TA YOK SİVASSPORDA YOK
Haklısın kardeş ben bahane olsun diye söylemiyorum(18 kombine aldım yada aldırdım feda olsun) fakat farklı fiyat uyğulaması olmalı, daha fazla seyirci için, daha ucuz alternatifler üretilebilir. Yani ucuz koltuk boş koltuktan iyidir
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 09.07.2008, 23:06   #19
sinan-58
Usta Yiğido
 
sinan-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 33
Mesajlar: 3.272
Thanks: 1.309
616 Mesajına 1.180 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1095 sinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

arkadaşlar daha 3-4 hafta once sitemizde yapılan haberde 800 ü geçkin kombine satıldı denmişti şimdi ise 175 deniliyor bu işte bir yanlışlık var
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
sinan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Alt 10.07.2008, 09:50   #20
OLCAY_58_AKKUS
Tecrübeli Yiğido
 
OLCAY_58_AKKUS - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.02.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 938
Thanks: 44
203 Mesajına 443 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 805 OLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOKOLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOKOLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ

ensesi kalın adamlara yer ayırtıyor parası peşin giden taraftar da malesef bilet orda büfe de olduğu halde alamıyor çünkü ensesi kalınlar telefonla yer ayırtıyor ama sonra da almıyorlar biletler elde kalıp patlıyor.bu yönetimin yanlışı ayırma ne kardeşim ekmek mi ayırtıyon sanki Nasrettin hoca bile demiş ^^parayı veren düdüğü çalar^^ diye bileti almak isteyen parayı bassın kardeşim.
__________________
OLCAY_58_AKKUS isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git