Alıntı:
altuntas58 Nickli Üyeden Alıntı
Yazık çok yazık kombine bilet almamak için havadan sudan mazeretler uydurmak biz yiğidolara hiç yakımıyor ne demek iyi yerler satılmış 4 eylül stadyumunda satılan her kombine bilet macı her koltuktan pek ala izlenebilecek yerler zaten macı görmeyen koltuk yoktur biraz fedakarlık biraz özverili ve birazda duyarlı olmaya ne dersiniz sivassporumuz bu sezon 3 kulvarda mücadele edecek buda demek oluyorki en az 25 mac izleyeceğiz istanbulda kombine biletler yanlız süper liğ için satılıyor ama sivassporda bütün maclar için tek kombine bilet gecerli bu sizce hizmet değilmi? öyle sırdan bahanelerin arkasına sığınarak ne yiğido olunur nede sivassporlu olunur gercek sivassporlu kardeşlerim koltuk bulamasda duvarların üstünde bile mac izleyenlerdir kaldıki bizlerde koltuk bulduğumuz gibi üstüne üstlük birde beğenmiyoruz buda yiğidoluğun kitabında asla yer almıyor
BAŞKA SİVAS'TA YOK SİVASSPORDA YOK
|
Haklısın kardeş ben bahane olsun diye söylemiyorum(18 kombine aldım yada aldırdım feda olsun) fakat farklı fiyat uyğulaması olmalı, daha fazla seyirci için, daha ucuz alternatifler üretilebilir. Yani
ucuz koltuk boş koltuktan iyidir